آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان قزوین تا ۶ اردیبهشت ۱۴۰۱

۱۴۰۱/۰۲/۰۶ - ۱۲:۱۱:۱۸
کد خبر: ۱۳۲۲۸۵۵
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان قزوین تا ۶ اردیبهشت ۱۴۰۱
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین گفت: در بیست و چهار ساعت گذشته هیچ بیماری در استان بر اثر ویروس کرونا فوت نکرده است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی برنا از قزوین؛ محمد حسن ارداقیان در این باره اظهارداشت: در شبانه روز گذشته با ابتلای 27 بیمار جدید تعداد افراد کرونایی بستری در بیمارستانها به 113 نفر رسید.

وی بیان کرد: خوشبختانه در بیست و چهار ساعت گذشته هیچ بیماری بر اثر کرونا فوت نکرده است.

ارداقیان تصریح کرد: موارد قطعی ابتلا به کرونا در استان 9 نفر و بیماران بدحال نیز 6 نفر گزارش شده که در بخش مراقبت های ویژه بستری شده اند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین یادآورشد: در این مدت همچنین 12 بیمار کرونایی پس از بهبودی از بیمارستانها ترخیص شدند.

ارداقیان گفت: از ابتدای انتشار ویروس کرونا تاکنون 50 هزار و 388 بیمار در بیمارستانهای استان بستری شدند و 2 هزار و 884 نفر نیز فوت کردند.

وی افزود: موارد قطعی ابتلا به کرونا در استان 143 هزار و 42 نفر و موارد محتمل و مشکوک نیز 24 هزار و 319 نفر بوده است.

21

این مسئول اظهارداشت: با تلاش کادر بهداشتی و درمانی و پرستاری تاکنون 41 هزار و 119 نمفر از بیماران پس از بهبودی از بیمارستانهای استان ترخیص شدند.

ارداقیان در مورد وضعیت واکسیناسیون در استان نیز گفت: تاکنون 96.22 درصد گروه سنی بالای 12 سال در نوبت اول، 89.19 درصد در نوبت دوم و 42.23 درصد نوبت سوم واکسن خود را دریافت کرده اند.

وی بیان کرد: همچنین 18.62 درصد جمعیت 5 تا 12 سال نوبت اول و 8.9 درصد نیز نوبت دوم واکسن خود را تزریق کرده اند.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز