۳۱ طرح نیمه تکمیل ورزشی قزوین چشم به راه اعتبار

۱۴۰۱/۰۲/۰۷ - ۰۷:۵۶:۰۸
کد خبر: ۱۳۲۳۱۱۱
۳۱ طرح نیمه تکمیل ورزشی قزوین چشم به راه اعتبار
مدیر کل ورزش و جوانان استان قزوین گفت : در استان ۳۱ طرح نیمه تکمیل ورزشی برای راه اندازی و تکمیل چشم انتظار اعتبار است.

عباس علایی مقدم در گفت و گو با خبرنگار ورزشی برنا در قزوین اظهار کرد: با توجه به سفر ریاست جمهوری و هئیت دولت به استان که عصر امروز صورت می گیرد ، امیدوار هستیم بتوانیم مصوبات خوبی را داشته باشیم و ورزش استان از سفر رئیس جمهور و هئیت دولت امتیاز ویژه ای را دریافت کند.

وی افزود: برای بهره برداری از  ۳۱ طرح نیمه تکمیل ورزشی در استان که با با پیشرفت های فیزیکی متفاوت از جمله سی درصد ، چهل درصد و حتی نود درصد است ، نیازمند ۱۸۵ میلیارد تومان اعتبار هستیم .

علایی مقدم گفت: از این بین دو طرح مهم و نیمه تکمیل سالن شش هزار نفری و سالن دو و میدانی از اولویت بالایی برای ورزش استان برخوردار است که در نشست های هماهنگی سفر رئیس جمهور درخواست و نیاز خود را اعلام کردیم.

علایی+مقدم

مدیر کل ورزش و جوانان استان قزوین افزود: این دو طرح به نوعی دو طرح مهم استان محسوب می شوند که می توان با راه اندازی و بهره برداری میزبانی مسابقات کشوری و بین المللی و برنامه های مختلف ورزشی را در آن اجرا کرد .

وی گفت : برای تکمیل و راه اندازی دو طرح سالن شش هزار نفری و سالن دو و میدانی به ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است .

این مسئول ورزشی گفت : پارسال  ۱۷ پروژه ورزشی در استان تکمیل شد  که از نقاط دوردست و روستا‌های محروم تا مرکز استان را شامل می‌شد.

وی گفت: با افتتاح این طرح‌ها در مجموع یک صدم به سرانه فضا‌های سرپوشیده استان اضافه شد.

علایی مقدم عنوان کرد : در حال حاضر ۸۷ صدم متر مربع سرانه ورزشی استان است که ۵۶ صدم آن برای اداره کل و الباقی متعلق به دستگاه‌های اجرایی و بخش خصوصی است.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز