رئیس‌جمهور در بدو ورود به استان قزوین

شناسایی و رفع مشکلات استان‌ها در صدر برنامه‌های دولت قرار دارد

۱۴۰۱/۰۲/۰۷ - ۱۴:۵۲:۳۴
کد خبر: ۱۳۲۳۴۴۰
شناسایی و رفع مشکلات استان‌ها در صدر برنامه‌های دولت قرار دارد
دولت مصصم است در سفرهای استانی مشکلات را شناسایی و برای حل آن برنامه‌ریزی و تصمیم‌گیری کند.

به گزارش خبرنگار سیاسی برنا از قزوین؛ رئیس‌جمهور در هنگام ورود به دانشگاه بین‌الملل امام خمینی (ره) برای دیدار با اقشار مختلف مردم در جمع خبرنگاران اظهار کرد: توفیقی است برای من و همکارانم که در استان قزوین هستیم و این استان قریب ۳ هزار شهید و ۷ هزار جانباز و ایثارگر تقدیم کرده که به همه آنها ادای احترام می کنم و به نام آوران، حکما، فلاسفه و فقهای بزرگی که در این خطه برای جهان اسلام نیز چهره های فرهیخته بوده و هستند احترام می گذاریم.

رئیس جمهور تصریح کرد: این سفر لازم بود ولی به آن صورتی که انتظار داشتیم و دلنشین ما نشد چون شرایط کرونا اجازه نمی دهد ادای احترام به مردم کنم و در میان آنها باشم.

وی بیان کرد: قزوین یک استان تمدنی و تاریخی است و در عرصه های بعد از انقلاب خوش درخشیده است و مرحوم ابوترابی چهره نامدار و مقاوم و الگوی آزادگان است که به ایشان افتخار می کنیم.

 

photo_2022-04-27_17-10-12

رئیس جمهور تصریح کرد: استان قزوین یک منطقه کشاورزی و صنعتی و قطب صنعت است و ظرفیتهای زیادی دارد بویژه نیروی انسانی تحصیل کرده خوبی دارد که ارزشمند است.

وی گفت: البته در این استان کمبودهایی هم وجود دارد که قبل از سفر بررسی شده است و  امام جمعه و استاندار از مشکلات گفته اند و اولویتها مشخص شده و بعد از سفر وزرا به مناطق استان گزارش مشکلات و  مصوبات سفر اعلام می شود و مردم و خبرنگاران در جریان قرار می گیرند.

رئیس جمهور اظهارداشت: دولت مصصم است در دور اول سفرها اولویت های استانها را شناسایی و تصمیم بگیرد البته در سفر اول همه مشکلات حل نمی شود اما برای انها تصمیم گیری می کنیم. 

وی افزود: اولویتها شناسایی و حل خواهد شد و خوشحالیم که یکی از نعمت ها و ظرفیتهای استان شما مراکز علمی و فرهنگی فعالی است که برای کشور بویژه تهران مهم است و ما امیدواریم بتوانیم مشکلات را حل کنیم و به نیازها در این سفر پاسخ دهیم.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز