۸۷ میلیارد تومان اعتبار به حوزه ورزش و جوانان در قزوین اختصاص یافت

۱۴۰۱/۰۲/۰۷ - ۱۶:۱۸:۲۳
کد خبر: ۱۳۲۳۴۴۴
معاون فرهنگی و توسعه ورزش‌های همگانی وزارت ورزش و جوانان گفت: 87 میلیارد تومان اعتبار دستاورد سفر رئیس جمهور به منظور تکمیل پروژه های نیمه تمام به حوزه ورزش و جوانان در قزوین است.

به گزارش خبرنگار ورزشی برنا از قزوین؛ سینا کلهر، معاون فرهنگی و توسعه ورزش‌های همگانی وزارت ورزش و جوانان، در سفر نیمروزه خود به قزوین که در حاشیه سفر رئیس‌جمهور و هیات همراه به قزوین صورت گرفت اظهار داشت: 87 میلیارد تومان اعتبار به منظور تکمیل‌ پروژه‌های نیمه‌تمام حوزه ورزش و جوانان به استان قزوین اختصاص یافت که به نظر می‌رسد با این اعتبار نزدیک به نیمی از پروژه های نیمه کاره قزوین با پیشرفت فیزیکی بالا به تکمیل و بهره برداری برسد.

وی گفت: اگر  چه مشکلات و محدودیت‌های اعتباری در شرایط کنونی در کشور وجود دارد اما معتقدیم در حوزه ورزش و جوانان در کنار مسایل اعتباری بهره وری نامناسب از جمله مشکلات اساسی است.

کلهر افزود: در حال حاضر در استان قزوین که از نظر زیرساخت‌های ورزشی در جمع استان های برخوردار کشور قرار دارد مسئله بهره‌وری و مدیریت مناسب بسیار مطرح است و امیدواریم با این رویکرد استفاده حداکثری از منابع، ظرفیت‌ها و زیرساخت‌های موجود صورت گیرد.

WhatsApp Image 2022-04-27 at 5.17.04 PM

معاون فرهنگی توسعه ورزش‌های همگانی وزارت ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: همچنین برخی از محدودیت‌ها و موانع قانونی موجود در مسیر خدمت رسانی به مردم وجود دارد که امیدواریم در دولت عدالت محور و مردمی حاضر مرتفع شود.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز