محدودیت های ترافیکی روز قدس در قزوین اعلام شد

۱۴۰۱/۰۲/۰۸ - ۰۸:۳۰:۲۷
کد خبر: ۱۳۲۳۶۰۵
محدودیت های ترافیکی روز قدس در قزوین  اعلام شد
رئیس پلیس راهور استان قزوین از اجرای محدودیت های ترافیکی در روز جهانی قدس خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی برنا از قزوین؛ سرهنگ مهرداد حسن پور در این باره اظهار کرد: همزمان با روز جهانی قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، در شهرهای مختلف استان قزوین محدودیت های ترافیکی اعمال خواهد شد. 

وی افزود: این محدودیت در مرکز استان از ساعت 7 صبح و در 2 مسیر منتهی به مراسم راهپیمایی اجرا شده و از تردد وسایل نقلیه در این مسیرها جلوگیری و خودروهای پارک شده با استفاده از جرثقیل به پارکینگ منتقل خواهد شد. 

مسیر شماره یک: حد فاصل تقاطع پل طالقانی-خیابان طالقانی-میدان آزادی-خیابان امام- مسجدالنبی، سرتاسر مسیر پارک و عبور خودرو و تمامی ورودی های کوچه ها و خیابان های منتهی به این مسیر در هر دو ضلع شمالی و جنوبی مسدود و محدودیت کامل اعمال می گردد.  

مسیر شماره دو: حد فاصل میدان میرعماد-خیابان نادری-میدان آزادی-خیابان امام- مسجدالنبی کلیه مسیر پارک و عبور خودرو و تمامی ورودی های کوچه ها و خیابان های منتهی به این مسیر در هر دو ضلع شرقی و غربی مسدود و محدودیت کامل اعمال می گردد. 

سرهنگ حسن پور تاکید کرد: تردد وسایل نقلیه به ویژه موتورسیکلت ها در طول مسیر راهپیمایی ممنوع است و ماموران راهنمایی و رانندگی با موتورسیکلت سوارانی که اقدام به تردد در محل برگزاری راهپیمایی می کنند، برخورد خواهد کرد. 

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان در پایان با اشاره به اینکه در شهرهای دیگر نیز محدودیت های ترافیکی اجرا خواهد شد، از شهروندان درخواست کرد: برای حضور در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس از وسایل نقلیه عمومی استفاده کرده و پلیس را در تامین نظم و امنیت ترافیکی مراسم یاری دهند.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز