رئیس جمهور از ظرفیت بانوان در مدیریتها استفاده کند

۱۴۰۱/۰۲/۰۸ - ۱۰:۰۲:۲۰
کد خبر: ۱۳۲۳۶۲۳
رئیس جمهور از ظرفیت بانوان در مدیریتها استفاده کند
نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: از رئیس جمهور انتظار داریم از ظرفیت بانوان توانمند در مدیریت های اجرایی استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی برنا از قزوین؛ فاطمه محمد بیگی در جلسه شورای اداری استان قزوین که عر چهارشنبه با حضور رئیس جمهور برگزار شد اظهارداشت: قزوین شهری با تنوع ظرفیتها و مانند ویترینی از همه توانمندی هاست.

وی افزود: اگر در سالهای گذشته مسئولان با احداث ادامه متروی هشتگرد به قزوین  موافقت می کردند شما نیز می توانستید امروز با مترو به استان ما سفر کنید.

محمدبیگی تصریح کرد: اگر می خواهید دود آلاینده ها مردم پایتخت را در آینده دچار چالش نکند بایستی به مشکلات زیست محیطی قزوین کمک کنید تا آلایندگی ها برطرف شود.

نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: آب در استان ما کیمیاست و حق بهره برداری از آن را نداریم و چند سد نیمه تمام مانند بورمانک هنوز تکمیل نشده که انتظار داریم اعتبار مورد نیاز آن در این سفر تامین شود.

image_2022_4_28-10_24_33_654_9qK

محمدبیگی یادآورشد: فرسودگی ساختار بهداشت و درمان در استان از دیگر مشکلات است و برای تکمیل بیمارستان  ۷۰۰ تختخوابی و ساخت بیمارستان در الوند و محمدیه نیازمند مساعدت رئیس جمهور هستیم.

وی گفت:  ۴۹ درصد راه روستایی استان معادل  ۷۰۰ کیلومتر خاکی است که از وزیر راه انتظار داریم برای ساماندهی این راهها اعتبار لازم را پیش بینی کنند.

محمدبیگی همچنین خواستار استفاده از ظرفیت مدیریتی بانوان در امور اجرایی شد.

انتهای پیام

نظر شما