مسابقات فوتسال جام رمضان در محمدیه به کار خود پایان داد

۱۴۰۱/۰۲/۱۱ - ۰۸:۱۲:۵۸
کد خبر: ۱۳۲۴۶۰۴
مسابقات فوتسال جام رمضان در محمدیه به کار خود پایان داد
مسابقات فوتسال جام رمضان در محمدیه با قهرمانی تیم پیمانکاری شلویری به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ورزشی برنا از قزوین؛ مسابقات فوتسال جام رمضان با حضور ۲۰ تیم در ۴ گروه ۵ تیمی  از ۱۹ فروردین در شهر محمدیه آغاز شد که در دور مقدماتی این مسابقات از هر گروه ۲ تیم به مرحله بعد صعود کردند.

در این مرحله ۸ تیم راه یافته به صورت حذفی با هم به رقابت پرداختند و چهار تیم به مرحله نیمه نهایی راه یافتند.

در مرحله نیمه نهایی تیم های پیمانکاری شلویری و سازمان حمل ونقل اقبالیه و در طرف دیگر تیم های املاک افرا مهرگان و بسیج  ورزشکاران آبیک با هم به رقابت پرداختند که تیم های پیمانکاری شلویری  و املاک افرا مهرگان موفق شدند با غلبه بر حریفان خود به فینال برسند.

شب گذشته در فینال این مسابقات ضمن تماشای یک بازی خوب وجذاب ،تیم پیمانکاری شلویری الوند موفق شد با نتیجه ۴بر ۱ املاک افرا مهرگان  را شکست دهد و به عنوان قهرمان این دوره از مسابقات فوتسال جام رمضان محمدیه دست یابد.

تیم های سازمان حمل ونقل اقبالیه و بسیج ورزشکاران آبیک نیز دیدار رده بندی را برگزار کردند و این مسابقه هم‌با برد تیم بسیج ورزشکاران شهرستان آبیک به پایان رسید واین تیم مقام سوم این مسابقات را کسب ‌کرد.

کاپ اخلاق این دوره از مسابقات نیز به تیم سازمان آتش نشانی شهر محمدیه رسید.

image_2022_5_1-10_54_45_912_DJa

فینال این مسابقات با حضور غفوری فرماندار شهرستان‌البرز، احمدپور رئیس اداره ورزش وجوانان شهر ستان البرز، حجت الاسلام آقا حسینی امام جمعه شهر محمدیه بخشدار ، شهردار واعضای شورای اسلامی شهر محمدیه درسالن چندمنظوره شهرداری محمدیه برگزار شد و در پایان به تیم های اول تا سوم هدایای اهدا شد.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز