عملکرد امور ابزاردقیق سیکل ترکیبی در واحد شماره ۳ گازی نیروگاه شهید رجایی تشریح شد

۱۴۰۱/۰۲/۱۱ - ۰۸:۳۷:۳۴
کد خبر: ۱۳۲۴۶۱۵
عملکرد امور ابزاردقیق سیکل ترکیبی در واحد شماره ۳ گازی نیروگاه شهید رجایی تشریح  شد
مدیر امور تعمیرات ابزار دقیق نیروگاه سیکل ترکیبی شهید رجایی عملکرد امور ابزار دقیق سیکل ترکیبی نیروگاه شهید رجایی قزوین در انجام تعمیرات اساسی شماره 3 گازی را تشریح کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ عمران بهرادفر  با بیان عملکرد این امور در انجام تعمیرات اساسی واحد شماره 3 گازی اظهار کرد: پس از گذشت بیش از 3 ماه از آغاز تعمیرات اساسی این واحد به منظور کسب آمادگی تولید در پیک مصرف برق تابستان، متخصصان امور تعمیرات ابزاردقیق هم در کنار امورهای تعمیرات مکانیک و الکتریک، اقدام به فعالیت های مختلف بازدید، سرویس کاری، تعمیر، کالیبراسیون  و تست های مربوط بر روی انواع تجهیزات و سیستم های ابزاردقیقی کردند.

مدیر امور تعمیرات ابزاردقیق نیروگاه سیکل ترکیبی بیان داشت: تعمیرات اساسی سیستم کنترل اسپید ترونیک شامل نرم افزار و سخت افزار، تست و تنظیم و کالیبراسیون نشان دهنده های میزفرمان وGCP، بازدید و تست سنسورهای اعلان و اطفای حریق تجهیزات واحد، تست و کالیبراسیون سوییچ های فشار، سوییچ های دمایی، لیمیت سوییچ ها، سنسورهای لرزش و ... از سوی متخصصان این امور در این دوره از فعالیت های تعمیراتی به انجام رسید.

بهرادفر افزود: همچنین بازدید و تست و کالیبراسیون شات آف والو، کنترل والو و بای پاس والوهای LVDT و سرور والوها، دمونتاژ و مونتاژ موتور کرنک و تورک اجستر، بازدید و تعویض ترموکوپل های ویل اسپیس محفظه احتراق، بازدید و تعویض ترموکوپل های تونل لود،ایزوله، بازدید و تنظیم لیمیت سوئیچ های والوهای موتوری، ایزوله ، بازدید وکالیبراسیون کنترل هم از سوی  این امور انجام شده است. 

وی در خصوص دیگر فعالیت های امور ابزاردقیق  در این دوره از تعمیرات واحد شماره 3گازی  بیان داشت: از دیگر اقدامات این امور در برنامه تعمیرات اساسی این واحد، می توان به دمونتاژ و مونتاژ تجهیزات ابزاردقیقی فید پمپA,B، کالیبراسیون کنتور گاز توربینی، برقراری سیستم مانیتورینگ وحفاظتی دمای یاتاقان های تورک کنورتور و...، بخشی از فعالیت های تعمیراتی است که در این تعمیراتی  محقق شد.

هم اکنون فعالیت های تعمیرات اساسی واحد شماره 3گازی سیکل ترکیبی، مراحل پایانی را طی می کند که پس از اتمام این برنامه و با بازگشت این واحد به مدار تولید، 140 مگاوات به ظرفیت شبکه سراسری افزوده می شود.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز