فضا سازی مناسب و شاداب و استفاده از تکنولوژی آموزشی در مدارس جدی گرفته شود

۱۴۰۱/۰۲/۱۵ - ۱۳:۵۲:۱۳
کد خبر: ۱۳۲۵۶۸۱
فضا سازی مناسب و شاداب و استفاده از تکنولوژی آموزشی در مدارس جدی گرفته شود
نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: برای کیفی سازی تحصیل در کنار بکارگیری معلمان با دانش و متعهد، ایجاد فضاهای آموزشی بانشاط و زیبا و استفاده از تکنولوژی روز ضروری است.

به گزارش خبرنگار فرهنگی برنا از قزوین؛ لطف الله سیاهکلی روز پنجشنبه در مراسم تجلیل از معلمان ناحیه ۲ قزوین گفت: معلمی شغل انبیاست و معلم بایستی در کلاس درس باب گفتگو و بیان آزاد دیدگاههای دانش آموزان را مهیا کند تا دانش آموز در پرسش و پاسخ به درک درستی از مسائل برسد و ابهامی نداشته باشد.

وی اضافه کرد: معلمان باید با صبر و حوصله به سوالالت غلط دانش آموز نیز جواب درست دهند تا جسارت طرح سوال در دانش آموز تقویت شود.

سیاهکلی تصریح کرد: دانش آموز در کلاس درس باید در کنار علم و دانش، تربیت و مهارت و درس حکومتی هم بیاموزد تا در آینده بتواند در مدیریت کشور نقش آفرین باشد.

image_2022_5_5-14_26_2_957_OAe

نماینده قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی یادآورشد: معلم آینده ساز کشور است و تربیت و هدایت انسانها به عنوان ارزشمندترین سرمایه های کشور در اختیار این افراد است که بایستی قدردان این نعمت الهی بوده و در انجام رسالت سنگین خود حساس باشید.

شادابی و زیبایی مدارس مورد توجه باشد

سیاهکلی در ادامه در خصوص تامین فضای آموزشی مناسب برای دانش آموزان نیز مطالبی بیان کرد و گفت: در کنار استفاده از معلمان باسواد و متعهد باید مدارس و کلاس های درس نیز از زیبایی، جذابیت و شادابی لازم برخوردار باشد تا دانش آموزان با رغبت به مدرسه بروند و بستر علم آموزی مهیا باشد.

وی بیان کرد: مدارس و کلاس های مخروبه و قدیمی و کانکسی در شان فرزندان ما نیست و در عصر کنونی باید تجهیزات مدرن و تکنولوژی آموزشی روز را وارد مدارس کنیم تا فضای جذابی برای تحصیل ایجاد شود.

image_2022_5_5-14_26_40_659_5GH

این نماینده مجلس اظهارداشت: توجه به جایگاه و مقام معلم در کنار رسیدگی به معیشت و رفاه و حقوق معلمان از وظایف دولت است و عزم جدی نمایندگان مجلس و دولت اجرای طرح رتبه بندی است که بزودی عملیاتی خواهد شد.

وی در خصوص ضرورت تسریع در پرداخت پاداش آخر خدمت معلمان در زمان بازنشستگی نیز نکاتی را متذکر شد.

انتهای پایم

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز