برنامه های هفته سلامت در قزوین اعلام شد

۱۴۰۱/۰۲/۱۷ - ۰۷:۱۵:۰۶
کد خبر: ۱۳۲۵۹۳۴
برنامه های هفته سلامت در قزوین اعلام شد
دبیر ستاد برگزاری هفته سلامت در استان قزوین گفت: به مناسبت هفته سلامت از 17 تا 23 اردیبهشت برنامه های متنوعی در استان قزوین اجرا می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ محمد حسن ارداقیان در خصوص برنامه های هفته سلامت اظهارداشت: هفته سلامت امسال از 17 تا 23 اردیبهشت ماه هم زمان با سراسر کشور در استان قزوین نیز با پیش بینی برنامه های مختلفی برگزار خواهد شد.

ارداقیان افزود: شعار امسال هفته سلامت« سلامت ما، سلامت سیاره ما» تعیین شده و با توجه به این شعار ویژگی هفته سلامت امسال برجسته شدن نقش همه دستگاه ها، سمن ها و مردم در حفظ منابع زیست محیطی به منظور ایجاد زمینه زندگی سالم تر است.

به گفته سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی قزوین حفظ نعمت های ارزشمند خدادادی از جمله آب، هوای پاک و منابع طبیعی و زیستی تاثیر مستقیمی در حفظ سلامت انسان دارد و همه ما در این مسئولیت خطیر و مهم نقش موثری داریم.

ارداقیان در ادامه با تشریح برنامه های هفته سلامت امسال گفت: برنامه های امسال با به صدا درآمدن زنگ سلامت در مدارس سراسر استان در روز 17 اردیبهشت آغاز خواهد شد و ادای احترام به مقام شامخ شهدای استان به ویژه شهدای مدافع سلامت با حضور مدیران ارشد حوزه سلامت و مسئولان استان از دیگر برنامه های هفته سلامت است. 

وی یادآورشد: همچنین نشست مدیران دستگاه های مرتبط با شعار هفته سلامت با حضور معاون  سیاسی،امنیتی استانداری در روز دوشنبه 19 اردیبهشت در سالن شهید امامی استانداری برگزار خواهد شد.

ارداقیان یادآورشد: نشست خبری سرپرست و معاونان محترم دانشگاه علوم پزشکی قزوین با اصحاب رسانه روز سه شنبه ۲۰ اردیبهشت برگزارمی شود و دیدار مسئولان حوزه سلامت با نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین، کلاس های آموزشی سلامت در مدارس و مساجد، برپایی چادرهای سلامت برای سنجش عوامل خطر( فشارخون، قند خون و BMI ) و تقدیر از تلاشگران عرصه سلامت از دیگر برنامه های هفته ی سلامت است که هم زمان با قزوین در سایر شهرستان های استان نیز برگزار می شود.

دبیر ستاد برگزاری هفته سلامت استان قزوین همچنین از برگزاری همایش بزرگ پیاده روی خانواده در روز پنجشنبه 22 اردیبهشت خبر داد و گفت: در روز آخر این هفته یکی از مسئولان حوزه سلامت به عنوان سخنران پیش از خطبه ها در نماز جمعه قزوین و سایر شهرها حضور خواهند یافت.

ارداقیان تصریح کرد: پخش برنامه های متنوع آموزشی از شبکه استانی صدا و سیما درایام هفته سلامت و فضاسازی محیطی در سطح شهر با شعار هفته سلامت و بندهای آموزشی و برگزاری مسابقات فرهنگی دانش آموزی از دیگر برنامه های این هفته است.

وی از همکاری صمیمانه صدا و سیما، آموزش و پرورش، شهرداری ها، فرمانداری ها، اداره کل ورزش و جوانان، نیروی انتظامی، بسیج، سپاه و سایر دستگاه هایی در برگزاری برنامه های هفته سلامت تقدیر و تشکر کرد.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی قزوین افزود: دهها برنامه متنوع دیگر در هفته سلامت برگزار می شود که در زمان مناسب اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز