شورای شهر قزوین هیچ برنامه ای برای استیضاح شهردار ندارد

۱۴۰۱/۰۲/۱۹ - ۱۸:۱۵:۳۶
کد خبر: ۱۳۲۷۱۶۴
شورای شهر قزوین هیچ برنامه ای برای استیضاح شهردار ندارد
رئیس شورای اسلامی شهر قزوین گفت: در میان شهرداری و اعضای شورا تضارب آرا وجود دارد ولی استیضاح شهردار مطرح نیست.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ فرج الله فصیحی رامندی رئیس شورای اسلامی شهر قزوین در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی استان که روز دوشنبه در محل شورای شهر قزوین برگزار شد، اظهارداشت: شورای شهر قزوین با انتخاب شهرداری جهادی که آشنایی خوبی از وضعیت شهر دارد تاکنون اقدامات موثری انجام داده است.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین گفت: هیچ اختلاف مهمی میان شهرداری و شورا نیست و ما شاهد تضارب آرا هستیم و اختلاف دیدگاه طبیعی است که می تواند به پویایی کار کمک کند.

وی در خصوص سایت محمد آباد اظهارداشت: سایت محمد آباد در سال 99 به شهرداری واگذار شد و برای تفکیک زباله از مبدا، ساماندهی مرکز پسماند و سایت تصمیمات مدیریتی گرفته شد و برخلاف تمایل اعضای شورا این وظیفه به شهرداری واگذار شد.

فصیحی رامندی اضافه کرد: با فعالیت شورای جدید، تاکنون ۳۰ جلسه برای پسماند تشکیل شده و امیدوارزیم این وضعیت سامان یابد.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین در خصوص پرداخت بدهی شهرداری به بانک شهر تصریح کرد: اقدامات خوبی در این زمینه صورت گرفته و بدهی به حدود ۴۰۰ میلیارد تومان کاهش یافته و برای تهاتر با بانک شهر برخی طرحها به عنوان دارایی شهرداری مانند برج ستاره پونک، حکم آباد و الهیه برای مبادله و تهاتر استفاده خواهد شد.

فصیحی رامندی در مورد انتصابات در شهرداری هم گفت: در این زمینه هیچ تعارضی بین اعضای شورا و شهردار نیست ولی گاهی یک یا چند عضو شورا از انتصاب یک معاون رضایت نداشته باشند اما بر اساس ماده صریح قانونی اعضای شورا حق دخالت در عزل و نصب ها را ندارند و می توانند طرح سوال کنند.

وی اظهارداشت: بر خلاف آنچه در رسانه ها مطرح شده موضوع استیضاح شهردار مطرح نیست.

جذب نیرو در شهرداری ممنوع است

فصیحی رامندی گفت: ممنوع شدن جذب نیرو از کارهای خوبی بود که در این دوره مصوب شد.

وی افزود: پروژه کمربندی شرق تا پایان مهرماه به اتمام خواهد رسید و فرهنگسرای چوبیندر، ناصرآباد، ورزشگاه مشعلدار و تئاتر شهر از جمله طرح های دیگری است که با تعهد شهردار امیدواریم تا پایان سال تکمیل شود.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز