هجوم مردم برای خرید کالا در قزوین صحت ندارد/ کمبود کالا نداریم

۱۴۰۱/۰۲/۲۲ - ۱۷:۲۰:۳۳
کد خبر: ۱۳۲۸۲۶۱
هجوم مردم برای خرید کالا در قزوین صحت ندارد/ کمبود کالا نداریم
فرماندار قزوین گفت: فیلم پخش شده در فضای مجازی مبنی بر هجوم مردم قزوین به یکی از فروشگاهها برای خرید کالا کذب محض است و صحت ندارد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی برنا از قزوین؛ امروز کلیپی در فضای مجازی منتشر شد که نشان می داد کالاهای یک فروشگاه با هجوم مردم خالی می شود که محل این فروشگاه در شهر قزوین اعلام شده بود.

عباس کاظمی فرماندار شهرستان قزوین در خصوص این کلیپ به خبرنگار برنا گفت: این کلیپ مربوط به قزوین نیست و ما در روزهای اخیر هرچند شاهد تشکیل صف برای خرید برخی اقلام بودیم اما این تصاویر مربوط به قزوین نیست و در این روزها هیچ هجومی برای خرید کالا نداشتیم و این کلیپ صحت ندارد و تکذیب می شود.

کاظمی تصریح کرد: با توجه به اتفاقاتی که در خصوص اجرای طرح جدید هدف مندی یارانه صورت گرفته در روزهای گذشته شاهد افزایش میزان خرید کالاها از سوی مردم بوده ایم وصف های خرید هم تشکیل شده که خوشبختانه پس از چند ساعت برطرف شده و مشکلی نداریم. 

وی افزود: تصاویر این کلیپ مربوط به این فصل نیست زیرا افرادی که به فروشگاه هجوم آورده اند لباس گرم پوشیده اند و موضوع چیز دیگری و مربوط به زمان دیگری است که مشخص نیست ولی با قاطعیت اعلام می کنیم در قزوین هرگز چنین صحنه ای شکل نگرفته است.

فرماندار قزوین یادآورشد: ضمن تکذیب شدید این شیطنت رسانه ای که از سوی رسانه های معاند خارج از کشور منتشر شده اعلام می کنیم در قزوین انبارهای کالاهای اساسی به میزان کافی ذخیره سازی شده و با فروکش کردن تقاضاهایی که در این ایام بیش از حد نیاز مطرح می شود بزودی شاهد آرامش خواهیم بود و کمبودی نخواهیم داشت.

وی بیان کرد: تا امروز وضعیت عرضه کالاهای اساسی با همه مشکلات و تنگناهایی که داریم روبه بهبودی است و در روزهای آینده شرایط عادی خواهد شد و عرضه همه کالاها بر اساس قیمت های جدید تعیین شده تداوم خواهد یافت.

کاطمی از مردم خواست ضمن حفظ آرامش و هوشیاری خود از تشیکل صف برای خرید کالاهای اساسی خودداری کنند زیرا ما در قزوین کمبودی نداریم و با فروکش کردن جو روانی این موضوع در روزهای آینده توزیع به میزان لازم در همه کالاهای اساسی صورت خواهد گرفت و نگرانی برطرف می شود.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز