اعلایی: در تامین و توزیع کالاهای اساسی در استان قزوین هیچ کمبود و مشکلی نداریم

۱۴۰۱/۰۲/۲۲ - ۱۷:۴۱:۵۴
کد خبر: ۱۳۲۸۲۶۶
اعلایی: در تامین و توزیع کالاهای اساسی در استان قزوین هیچ کمبود و مشکلی نداریم
استاندار قزوین گفت: مردم نگران نباشند زیرا با اقدامات انجام شده توسط دولت و مسئولان استان هیچ مشکلی در زمینه تامین و توزیع کالاهای اساسی در استان نداریم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ محمد مهدی اعلایی روز پنجشنبه در نشست فوق العاده قرارگاه امنیت غذایی استان قزوین که برای هماهنگی در خصوص طرح مردمی سازی هدف مندی یارانه ها در سازمان جهاد کشاورزی برگزار شد اظهارداشت: با اجرای طرح مردمی شدن هدفمندی یارانه و اصلاح و ساماندهی آن بایستی نظارت و بازرسی ها بیشتر شود تا بتوانیم دسترسی آسان و مناسب مردم به کالاهای اساسی و پرمصرف را مهیا کنیم و آرامش در بازار حاکم شود.

اعلایی تصریح کرد: امنیت غذایی جامعه بسیار مهم است و تاکید می کنیم که دولت تدابیر و تمهیدات لازم را اندیشیده تا در خلال اجرای این طرح و ساماندهی پرداخت یارانه ها، مشکلی در تامین کالاهای اساسی ایجاد نشود و مردم به ویژه اقشار ضعیف در تهیه مایحتاج عمومی دچار زحمت و مشکل نشوند.

وی بیان کرد: قزوین در تولید محصولات مختلف به ویژه کالاهای اساسی جایگاه خوبی دارد و ما قادریم علاوه بر تامین نیازهای خود، بخشی از نیاز کشور را نیز برآورده کنیم که در این میان انتظار داریم مردم نیز همراهی بیشتری در این عرصه داشته باشند.

استاندار قزوین گفت: نظارت هوشمند بر بازار کالاهای اساسی را با جدیت انجام خواهیم داد تا دغدغه ای برای مردم در تامین کالاها ایجاد نشود.

وی اضافه کرد: توجه به تامین مالی زنجیره تولید کالاهای اساسی در کشور و استان ضروری است تا بتوانیم آرامش لازم را بر بازار حاکم کنیم.

169670658 (1)

در ادامه رضا افلاطونی رئیس سازمان جهاد کشاورزی قزوین نیز گفت: برای تامین کالاهای پر مصرف و اساسی مردم برنامه ریزی لازم صورت گرفته و کمبودی نخواهیم داشت.

وی اظهار داشت: با دو شیفته کردن فعالیت برخی نانوایی ها، مشکل تهیه نان که در روزهای اولیه اجرای طرح ایجاد شده بود را برطرف کرده ایم.

افلاطونی یادآورشد: همچنین بازرسی از صنوف و بازار کالاهای اساسی در دو شیفت و به صورت مستمر ادامه دارد و با هرگونه تخلف برخورد جدی می شود.

در این جلسه دادستان عمومی و انقلاب قزوین، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین و مسئولان تعاونی ها و اتحادیه های کشاورزی نیز حضور داشتند در خصوص نظارت جدی بر کارها و تامین بموقع کاهای اساسی تاکید شد.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز