۵۸۲ فقره پرونده برای واحد‌های متخلف در قزوین تشکیل شد

۱۴۰۱/۰۲/۲۵ - ۰۹:۰۷:۲۸
کد خبر: ۱۳۲۹۰۳۹
۵۸۲ فقره پرونده برای واحد‌های متخلف در قزوین تشکیل شد
رئیس سازمان صمت استان قزوین گفت: در طرح مانور بازرسی و نظارت بر بازار ۵۸۲ فقره پرونده بازرسی تشکیل و جهت صدور رای به تعزیرات حکومتی استان ارسال شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ جلسه کارگروه مشترک تنظیم بازار و قرارگاه امنیت غذایی استان با حضور محمد مهدی اعلایی استاندار قزوین و جمعی از مدیران دستگاههای اجرایی عضو کارگروه در سالن جلسات دفتر استاندار برگزار شد.

عزیزالله افضلی رئیس سازمان صمت استان قزوین در ابتدای جلسه گزارشی از اقدامات سازمان صمت استان در طرح مانور بازرسی و نظارت در بازه زمانی ۱۸ لغایت ۲۴ اردیبهشت ماه سالجاری ارائه کرد.

وی افزود: در طی این مانور تعداد ۴۶۳ فقره گشت مشترک بازرسی و نظارت با همکاری تعزیرات حکومتی، اتاق اصناف، جهاد کشاورزی، بسیج اصناف با حضور هزار و ۷۰ نفر بازرس انجام شد.

رئیس سازمان صمت ادامه داد: طی این مدت هشت هزار و ۱۷۷ فقره بازرسی انجام و ۵۸۲ فقره پرونده بازرسی تشکیل و جهت صدور رای به تعزیرات حکومتی استان ارسال شد.

وی همچنین از برگزاری کمیسیون نظارت بر سازمانهای صنفی استان با حضور دادستان قزوین در سازمان صمت خبر داد و گفت:در این جلسه موضوع آرد و نان مورد بررسی قرار گرفت و تصمیمات مقتضی اتخاذ شد.  

رئیس سازمان صمت استان در پایان از تشدید بازرسی ها در قالب تیم های خودرویی در ایام مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها خبر داد و از شهروندان استان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را با سامانه ۱۲۴ بازرسی و نظارت سازمان صمت و ۱۳۵ تعزیرات حکومتی در میان بگذارند تا در اسرع وقت با حضور بازرسان رسیدگی شود.

انتهای پیام

 

نظر شما