همراهی مردم موجب موفقیت در اجرای طرح اصلاح نظام یارانه ای می شود

۱۴۰۱/۰۲/۲۵ - ۲۲:۱۸:۰۶
کد خبر: ۱۳۲۹۳۳۰
همراهی مردم موجب موفقیت در اجرای طرح اصلاح نظام یارانه ای می شود
استاندار قزوین گفت: با همراهی و همکاری مردم در اجرای طرح جدید اصلاح نظام یارانه ای موفقیت این کار تضمین می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ به نقل از روابط عمومی استانداری، محمدمهدی اعلایی روز یکشنبه در کارگروه مشترک تنظیم بازار و قرارگاه امنیت غذایی استان اظهار داشت: در مرحله ابتدایی گذار از یک نظام معیوب یارانه ای به یک نظام معقول تر قرار داریم و شرایط کنونی در استان قابل قبول و مرهون تلاش تمام خدمت گذاران استان است.

استاندار قزوین تصریح کرد: برگزاری جلسه شبانه در ساعت های اولیه اجرای این طرح باعث شد که استان در این زمینه غافلگیر نشود و از ساعت های نخستین روز اجرای طرح کالاهای مورد نظر در استان توزیع شد.

وی افزود: اصلاح طرح نظام یارانه ای تنها برنامه اقتصادی دولت نیست بلکه کنترل نقدینگی، شفافیت عملکرد بانک و استقراض نکردن از بانک در این مدت انجام شده و این اقداماتبه کم شدن تورم کمک کرده است.

اعلایی گفت: به طور قطع برنامه های دیگری هم برای تکمیل این طرح انجام خواهد شد و مشابه مدیریت کرونا که با موفقیت همراه بود در حوزه اقتصاد هم نتیجه مطلوبی را شاهد خواهیم بود.

استاندار قزوین یادآورشد: در مدیریت کرونا مردم همراهی مناسبی با دولت داشتند و در این طرح نیز به این همکاری نیاز داریم و اعلام می کنیم که مسئولان صادقانه به فکر مدیریت اوضاع هستند.

اعلایی تصریح کرد: مردم استان درخواست اصلاح وضعیت موجود را دارند و به همین دلیل به این دولت رای داده اند و هیچ فرد منصف و با دانشی نیست که ادامه ارز ۴۲۰۰ تومانی را به صلاح کشور بداند و این نرخ ارز باید هرچه سریعتر باید اصلاح شود.

وی گفت: مردم می دانند که نظام سابق توزیع یارانه ها درست نبود و نفع آن به افراد متمول، قاچاقچی و تولیدکنندگان می رسید. 

اعلایی اضافه کرد: برای تامین سرمایه در‌ گردش بنگاه های دولتی و صنفی باید برنامه ریزی لازم صورت گیرد و بانک ها در این زمینه همراهی کاملی داشته باشند.

وی اظهارداشت: در شرایط فعلی باید نظارت مستمر و همه شمول داشته باشیم و با محور فرمانداران و استفاده از نیروهای جهادی هر روز به نانوایی ها سرکشی شود و این فرآیند تا زمانی که قیمت آرد آزادسازی شود، ادامه خواهد داشت.

استاندار قزوین گفت: نظام نظارتی فقط محدود به کالاهای مرتبط با نهاده های دامی نیست و در تمامی بخش ها به ویژه خدمات نظارت صورت می گیرد و با هر فردی که در این مسیر کارشکنی کند برخورد می شود.

انتهای پیام 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز