احتکار کالاهای اساسی در قزوین

۱۴۰۱/۰۲/۲۶ - ۰۸:۴۳:۲۲
کد خبر: ۱۳۲۹۳۸۶
احتکار کالاهای اساسی در قزوین
جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین از کشف 7 تن و 698 کیلوگرم انواع کالاهای اساسی و مصرفی احتکار شده در عملیات ماموران پلیس امنیت اقتصادی قزوین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ سرهنگ داود عبدالمالکی در این باره اظهار داشت: در تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه و مقابله با پدیده شوم احتکار و مبارزه بی امان و مقتدرانه با برهم زنندگان امنیت و نظم اقتصادی و محتکران، ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان قزوین گزارش هایی مبنی بر احتکار کالاهای اساسی و مصرفی در یک انبار در یکی از انبارهای بنکداران شهر قزوین دریافت کردند. 

وی افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی پس از اطمینان از صحت گزارش های دریافتی و هماهنگی قضائی به محل اعزام که در بازرسی به عمل آمده 2 هزار و 198 کیلو انواع روغن خوراکی، 4 هزار و 640 بسته ماکارونی به وزن 3 هزار و 248 کیلو ماکارونی، هزار و 600 کیلوگرم شکر، 152 کیلو قند و 500 کیلو برنج خارجی کشف شد. 

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین با بیان اینکه کشفیات به دست آمده در این عملیات به صورت غیرقانونی دپو و احتکار شده بود؛ گفت: کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده را بیش از 3 میلیارد ریال برآورد کردند. 

سرهنگ عبدالمالکی با اشاره به اینکه محتکر کالاهای اساسی با تشکیل پرونده تحویل اداره تعزیرات حکومتی شد؛ تصریح کرد: احتکار اقلام اساسی و مورد نیاز مردم خط قرمز پلیس بوده و از شهروندان درخواست می شود در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه موارد مشکوک در این زمینه، مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز