روحانیون با تقدیم شهدای والامقام دین خود را به انقلاب ادا کردند

۱۴۰۱/۰۲/۲۶ - ۰۹:۴۳:۴۱
کد خبر: ۱۳۲۹۴۳۰
روحانیون با تقدیم شهدای والامقام دین خود را به انقلاب ادا کردند
امام جمعه قزوین گفت: روحانیون به نسبت جمعیت با بیشترین اعزام به جبهه و تقدیم بیشترین شهید به رسالت خطیر خودعمل کرده اند.

به گزارش خبرنگار فرهنگی برنا از قزوین؛ اجلاسیه روحانیون آزاده سراسر کشور و یادواره شهدای روحانی استان قزوین روز دوشنبه با حضور حجت الاسلام ابوترابی امام جمعه موقت تهران، سردار عراقی از فرماندهان دفاع مقدس، اعلایی استاندار، آیت الله عابدینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین، سردار آتانی فرمانده سپاه استان، قاسمی دادستان، فرماندهان نظامی و انتظامی و مدیران دستگاههای اجرایی و خانواده شهدا در سالن اجتماعات دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره)قزوین برگزار شد.

ایت الله عابدینی دراین مراسم گفت: روحانیون در دوران دفاع مقدس ، عزیزان آزاده ما و  رزمندگان را  به صبر و شکیبایی دعوت می کردند و روحیه بخش بودند.

image_2022_5_16-10_12_12_183_T94

وی افزود: روحانیون در زمان جنگ روحیه بخش رزمندگان بودند و با تفسیر آیات قرآنی و آموزه های دینی به آنها امید و جسارت می دادند که در مسیر حق خود ثابت قدم باشند.

امام جمعه قزوین تصریح کرد: در جهاد تبیین همه باید به وظیفه خود عمل کنیم تا به اهداف تعیین شده دست یابیم.

آیت الله عابدینی بیان کرد: روحانیون این ویژگی را داشتند که به نسبت جمعیت خود بیشترین اعزام به جبهه را داشتند و بیشترین شهید را تقدیم انقلاب کردند.

وی یادآورشد: روحانیون خود عامل به گفتار و باورهایشان بودند و فقط مردم را دعوت و توصیه نکردند بلکه خود عامل بودند و در جبهه حاضر شدند و نشان دادند اهل رزم هستند.

image_2022_5_16-10_46_25_564_mgu

آیت الله عابدینی افزود: روحانیون به احکام و آموزه های دینی عمل کردند و جغرافیای فیضیه را وسعت بخشیدید.

وی گفت:  همه  سرمایه ما فیضیه بود و شما روحانیون آن را گسترش دادید و امروز یمن و سوریه و لبنان نیز فیضیه است و هر روز جغرافیای فیضیه با عنوان مقاومت اسلامی گستره بیشتری پیدا می کند.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز