مانور بهداشت و درمان اضطراری توسط هلال احمر قزوین برگزار شد

۱۴۰۱/۰۲/۲۶ - ۱۸:۴۴:۰۱
کد خبر: ۱۳۲۹۷۲۲
مانور بهداشت و درمان اضطراری توسط هلال احمر قزوین برگزار شد
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان قزوین از برگزاری مانور دو روزه بهداشت و درمان اضطراری با رویکرد بهداشتی و درمانی، توان‌بخشی، امدادی، فرهنگی و آموزشی در شریفیه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ حسن آصفی در این باره اظهار داشت: مانور بهداشت و درمان اضطراری به مدت دو روز و به مناسبت هفته هلال‌احمر و یکصدمین سالگرد تأسیس جمعیت هلال احمر با هدف توان‌افزایی تیم‌های بهداشت و درمان اضطراری و حفظ آمادگی تیم‌های امدادی و حمایتهای روانی سحر در شهر شریفیه برگزار شد.

image_2022_5_16-19_25_36_280_AEg

وی افزود: این مانور با رویکردهای بهداشتی و درمانی، توانبخشی، امدادی، فرهنگی و آموزشی به همت معاونت‌های بهداشت، درمان و توا‌نبخشی، امداد و نجات، جوانان، داوطلبان و آموزش جمعیت هلال‌احمر استان قزوین برگزار شد و تیم‌های بهداشت و درمان اضطراری شامل پزشک، پرستار، ماما، تکنسین دارویی، کارشناس تغذیه، کارشناس روان‌شناسی و بهداشت محیط، ارتوپد فنی و مددکاری، خدمات خود را رایگان در این منطقه ارائه دادند.

آصفی بیان کرد: در این مانور تیم حمایت های روانی سحر نیز متشکل از دو گروه تخصصی PFA ( کمکهای اولیه روانشناختی) و CFS (فضای دوستدار کودک) فعالیت‌های فرهنگی، ورزشی، آموزشی و خدمات روانی و برنامه های فضای دوستدار کودک را به اجرا درآوردند و اقلامی از قبیل کتاب، نوشت افزار و اسباب بازی را بین کودکان این منطقه توزیع کردند.

image_2022_5_16-19_25_35_990_Hmi

وی تصریح کرد: عملیات جستجو و نجات با پیش فرض وقوع زلزله در این مانور نیز برگزار شد که جستجو و رهاسازی مصدوم فرضی توسط تیم های امداد و نجات و تیم واکنش سریع، تیم توانا و فعالیت میدانی تیم سحر جمعیت هلال‌احمر استان قزوین از دیگر برنامه‌های اجرا شده در این مانور بود.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز