قزوین ظرفیت ایجاد مجتمع بزرگ تولید مبلمان و تجهیزات خانگی را دارد

۱۴۰۱/۰۲/۲۷ - ۲۲:۲۰:۰۸
کد خبر: ۱۳۳۰۱۴۳
قزوین ظرفیت ایجاد مجتمع بزرگ تولید مبلمان و تجهیزات خانگی را دارد
معاون امور اقتصادی استانداری قزوین گفت: با توجه به ظرفیت مناسب و بازار مصرف استان آمادگی داریم در صورت استقبال بخش خصوصی مجتمع بزرگ تولید مبلمان و تجهیزات خانگی را در قزوین راه اندازی کنیم.

به گزارش خبرنگار اقتصادی استانداری قزوین؛ عصر سه شنبه در مراسمی با حضور میثم پیله فروش معاون اقتصادی استانداری، احمد خورگامی مدیرعامل شرکت نمایشگاههای بین المللی قزوین، کبیری معاون سازمان صمت و جمعی مدیران، نمایشگاه ملزومات جهیزیه در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی قزوین گشایش یافت.

image_2022_5_17-23_17_27_722_Srr

میثم پیله فروش در حاشیه بازدید از این نمایشگاه به خبرنگار برنا اظهارداشت: نمایشگاه خوبی در این شرایط در قزوین برپا شده و امیدواریم بتواند رضایت بخشی از شهروندان که درصدد تهیه جهیزیه برای فرزندان خود هستند را جلب کند.

معاون اقتصادی استانداری قزوین تصریح کرد: یکی از اهداف برپایی این نمایشگاه حذف واسطه و دسترسی بی واسطه مردم به کالاهای مورد نیاز است و تخفیف 30 درصدی در برخی کالاها نیز می تواند تشویقی برای خرید مشتریان باشد.

image_2022_5_17-23_17_26_671_aNa

پیله فروش اضافه کرد: این نمایشگاه فرصتی خوبی در اختیار خانواده ها و زوج های جوان قرار می دهد و تا با شرایط سهل تری نیازهای خود را تامین کنند.

وی گفت: تنوع این نمایشگاه مناسب است البته می توانست بهتر از این هم باشد اما امیدواریم با حذف واسطه ها و دلالان بتوانیم کالاهای اساسی و مورد نیاز خانواده ها را به صورت مستقیم و بدون واسطه به مصرف کننده برسانیم.

image_2022_5_17-23_17_11_349_XIc

ضرورت احداث هایپر مبلمان در قزوین

معاون اقتصادی استانداری قزوین در ادامه در پاسخ به سوال خبرنگار برنا که آیا از احداث هایپر مبلمان در استان حمایت می کنید اظهارداشت: به نظر می رسد قزوین این ظرفیت را دارد که در آن هم مجتمع بزرگ تولیدی مبلمان و هم لوازم و تجهیزات خانگی احداث شود.

وی اضافه کرد: آمادگی داریم از سرمایه گذارانی که متقاضی احداث هایپر مبلمان و تجهیزات خانگی باشند حایت کنیم و در واگذاری زمین ارزان قیمت همکاری لازم صورت خواهد گرفت.

image_2022_5_17-23_17_11_631_yBQ

پیله فروش گفت: در کنار اجرای این طرح می توانیم یک مجتمع بزرگ فروشگاهی مبلمان هم دایر کنیم و بازار مناسبی برای فروش کالاها احداث کنیم.

وی اضافه کرد: برای احداث مجتمع بزرگ فروشگاهی و بازار فروش هم در صورت همکاری شهرداری قزوین می توانیم مکان مناسبی در محدوده شهر و نزدیک مرکز استان را پیش بینی کنیم تا این کار عملیاتی شود.

image_2022_5_17-22_39_29_766_KKC

در نمایشگاه ملزومات جهیزیه انواع لوازم خانگی، مبلمان، فرش ماشینی، انواع لوستر، ظروف و وسایل آشپزخانه، فرش و تابلوفرش دستباف، سرویس و کالای خواب، پارچه های مبلمان، کولر گازی، یخچال و تلویزیون و میزهای مختلف و دستگاههای تصفیه بهداشتی آب عرضه شده است.

نمایشگاه ملزومات جهیزیه تا 31 اردیبهشت ماه از ساعت 16 تا  22 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین جنب صدا و سیما برای بازدید عموم مردم برپاست.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز