اعلایی: سازمان تبلیغات اسلامی در دوره اخیر هویت جدید و اثربخشی گرفته است

۱۴۰۱/۰۲/۲۸ - ۱۰:۴۸:۳۶
کد خبر: ۱۳۳۰۲۹۰
اعلایی: سازمان تبلیغات اسلامی در دوره اخیر هویت جدید و اثربخشی گرفته است
استاندار قزوین گفت: سازمان تبلیغات اسلامی در دوره اخیر با رویکردهای خود هویت جدیدی گرفته و اثربخش عمل کرده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ محمد مهدی اعلایی استاندار قزوین روز چهارشنبه در دیدار با حجت الاسلام قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی اظهار داشت: با رویکردهای جدید اتخاذ شده، این سازمان هویت جدیدی گرفته و در نقش آفرینی خود تاثیرگذار عمل کرده است.

اعلایی گفت: رسالت سازمان تبلیغات اسلامی بسیار مهم و مقدس است و در شرایط فعلی می تواند نقش مهمی در عرصه های مختلف نیز داشته باشد.

استاندار قزوین افزود: دستگاههای فرهنگی بویژه سازمان تبلیغات اسلامی در تعالی و ترویج شریعت و پاسخگویی به مطالبات مردم در امور دینی، از ابزارهای مهم کشور محسوب می شود و اگر کار خود را بدرستی انجام دهد دستاوردهای ارزشمندی خواهد داشت.

وی با اشاره به ظرفیت‌های قزوین در عرصه‌های مختلف تصریح کرد: قزوین از نظر داشتن ظرفیت های انسانی، جغرافیایی و تاریخی بی نظیر است ولی بخشی از این ظرفیت ها مغفول مانده و باید با کمک بخش های مختلف این ظرفیت ها شناسایی و شکوفا شود.

اعلایی یادآورشد: در استان قزوین برای برگزاری دوره ها و برنامه های آموزشی دینی و فرهنگی ظرفیت و امکانات مناسبی داریم که آماده ایم در این عرصه همکاری بیشتری با سازمان تبلیغات اسلامی کشور داشته باشیم.

حجت الاسلام قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور نیز در خصوص اقدامات مهم فرهنگی انجام شده در این سازمان مطالبی بیان کرد.

انتهای پیام

نظر شما