امسال برای پنج هزار نفر در بخش کشاورزی استان قزوین شغل ایجاد می شود

۱۴۰۱/۰۲/۲۹ - ۰۸:۲۱:۳۷
کد خبر: ۱۳۳۰۵۷۵
معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: با هدف گذاری انجام شده تا پایان امسال برای پنج هزار نفر در بخش کشاورزی اشتغال ایجاد می شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی برنا از قزوین؛ حمیدرضا تبسمی در این باره اظهارداشت: با برنامه رزی های دانجام شده تلاش می کنیم تا پایان سال جاری برای پنج هزار نفر در بخش کشاورزی شغل ایجاد کنیم.

تبسمی تصریح کرد: این میزان اشتغالزایی در بخش کشاورزی در شهرستان‌های قزوین، تاکستان و بویین زهرا هرکدام به تعداد یک هزار و 250 نفر، آبیک با 600 نفر، البرز 400 نفر و شهرستان آوج با 250 نفر پیش بینی شده است.

وی اضافه کرد: اعطای تسهیلات از محل رونق تولید، تسهیلات بند الف تبصره 18، تسهیلات حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال پایدار مناطق روستایی و عشایری، کمک‌های فنی و اعتباری و مشاغل خانگی و تسهیلات خطوط مکانیزاسیون پیش بینی شده و به واحدهای تولید بخش کشاورزی پرداخت می شود و امیدواریم در تحقق اهداف تعیین شده نقش بسزایی داشته باشد.

1396052913131476711700634

تبسمی گفت: تعهد اشتغالزایی در سال گذشته سه هزار و 684 نفر بود که توانستیم برای سه هزار و 703 نفر شغل ایجاد کنیم و شاهد تحقق 100 درصدی این تعهد بودیم.

وی بیان کرد: از آنجایی که اشتغالزایی بخش کشاورزی در راستای تولید صورت می‌گیرد لذا به هر میزان که اشتغال ایجاد شود علاوه بر افزایش بهره وری شاهد توسعه بخش کشاورزی و تقویت توان اقتصادی استان خواهیم بود.

انتهای پیام

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز