خانواده های دارای چند فرزند آرامش و نشاط بیشتری دارند

۱۴۰۱/۰۲/۲۹ - ۱۴:۴۸:۱۷
کد خبر: ۱۳۳۰۷۴۰
خانواده های دارای چند فرزند آرامش و نشاط بیشتری دارند
امام جمعه قزوین گفت: تامین رزق و روزی بندگان با خداست و خانواده هایی که فرزندان بیشتری دارند از آرامش روحی و نشاط بیشتری برخوردارند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی برنا از قزوین؛ به مناسبت هفته ملی جمعیت که از ۲۴ تا ۳۰ اردیبهشت تعیین شده گردهمایی تبیین سیاست‌های اجرایی قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و آغاز فعالیت قرارگاه خانواده و جمعیت با حضور آیت الله عابدینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه ، محمد مهدی اعلایی استاندار قزوین، فاطمه محمد بیگی نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی، قاسمی مسئول مرکز مطالعات راهبردی جمعیت کشور و حجت الاسلام پور آرین مدیرکل تبلیغات اسلامی،کبری علیخانی مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری و مسئولان استانی در سالن اجتماعات سازمان تبلیغات اسلامی قزوین برگزار شد.

آیت الله عابدینی در این مراسم گفت: اگر در موضوع جمعیت اختلاف نظر با خدا را کنار بگذاریم به دستاوردهای خوبی می رسیم زیرا خداوند فرموده ازدواج معیشت شما را تضمین و اگر فقیر باشید شما را از فضل خود برخوردار می کند.

image_2022_5_19-15_14_33_136_ne8

وی اضافه کرد: نباید نگران رزق و روزی فرزند قبل از آمدنش باشیم و فکر کنیم گویا یک ‌مزاحم وارد زندگی ما می شود بلکه آن را برکت در زندگی دانسته و به آن افتخار کنیم.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین یادآورشد: به نگاه مادیگرایان توجه نکنیم زیرا غربیها برای نابودی نسل مسلمانان و کاهش جمعیت آنها برنامه دارند و ما بایستی با اتکا به آموزه های دینی به آینده خود بیندیشیم.

وی اضافه کرد: تبلیغ یک فرزند کافی است نگاه استکباری داشت و خانواده ها می بایست در فرزند آوری فکر نکنند که یک نان خوذ اضافه می شود بلکه نگاهشان این باشد که دو بازوی توانمند و یک فکر جدید وارد زندگی آنها می شود که خیر و برکت و روزی دارد.

عابدینی بیان کرد: برای افزایش فرزند آوری باید دنبال زیرساختها برویم زیرا استرس و اضطراب هایی که برخی استناد می کنند ناشی از دوری از یاد خداوند، ذکر و قرآن است و اگر باور کنیم رزق و روزی با خداست، دیگر فرزند آوری نگرانی نخواهد داشت.

image_2022_5_19-15_14_32_282_dJs

وی بیان کرد: خانواده های چند فرزندی دارای آرامش و محبت و نشاط بیشتری هستند و این موضوع در نسل های گذشته کاملا مشهود است و اگر امروز هم زیرساخت های معنوی فکر و قرآنی را در جامعه در خصوص فرزنداوری تقویت کنیم به دستاوردهای مهمی می رسیم.

امام جمعه قزوین تصریح کرد: با مشارکت نمایندگان مجلس بویژه خانم محمدبیگی، ائمه جمعه و جماعات و شورای فرهنگ عمومی باید عزم خود را جزم کرده و وارد میدان شویم تا شاهد تغییرات اساسی رویکردی در این عرصه باشیم.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز