در بازی با آرمان گهر به دنبال امتیاز هستیم

۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۰۸:۰۱:۱۱
کد خبر: ۱۳۳۱۱۱۳
در بازی با آرمان گهر به دنبال امتیاز هستیم
سرمربی تیم فوتبال شمس آذر قزوین گفت : در دیدار مقابل تیم آرمان گهر سیرجان به دنبال کسب امتیاز خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار ورزشی برنا از قزوین؛ سعید دقیقی با اشاره به دیدار فردا شب شاگردانش مقابل تیم آرمان گهر سیرجان در چارچوب هفته سی و یکم لیگ یک افزود: بدون شک فردا بازی سختی مقابل نماینده کرمان خواهیم داشت.

وی گفت: آرمان گهر سیرجان یکی از تیم های پرمهره و با کیفیت لیگ یک است و در حال حاضر این تیم در رده سوم جدول قرار دارد و می خواهد شانس خود را برای صعود به لیگ برتر حفظ کند.

سرمربی تیم فوتبال شمس آذر قزوین افزود : در بازی مقابل آرمان گهر سیرجان به دنبال این هستیم که ابتدا گلی دریافت نکنیم و در ادامه بتوانیم کسب امتیاز داشته باشیم .

دقیقی گفت: البته با توجه به توانایی بازیکنان به دنبال این هستیم که بازی با کیفیتی مقابل تیم خوب و یکدست آرمان گهر سیرجان به نمایش بگذاریم .

وی عنوان کرد : هر چهار بازی آینده شمس آذر مقابل تیم های آرمان گهر سیرجان،  شهرداری همدان،  قشقایی شیراز و رویا کی بابل برای ما از اهمیت بالایی برخوردار است و با تمام توان در این بازی ها ظاهر می شویم.

سرمربی تیم فوتبال شمس آذر قزوین هدف گذاری تیمش را ارتقا در جدول رده بندی دانست و تصریح کرد: با همت و توان بازیکنان ، حمایت کادرفتی و مدیریت باشگاه و دعا و دلگرمی هواداران به دنبال این هستیم که در پایان فصل در جدول رده بندی رتبه خود را تک رقمی کنیم .

تیم فوتبال شمس آذر قزوین در چارچوب هفته سی و یکم رقابت های لیگ برتر از ساعت ۱۹ فردا در سیرجان میهمان آرمان گهر این شهر خواهد بود.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز