رفع موانع تولید نیازمند بهره گیری از همه ظرفیت ها و امکانات استان است

۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۲۳:۵۵:۴۹
کد خبر: ۱۳۳۱۴۷۱
رفع موانع تولید نیازمند بهره گیری از همه ظرفیت ها و امکانات استان است
دادستان قزوین گفت: برای رفع موانع تولید و تسهیل در فرآیندها بایستی از همه ظرفیت ها و امکانات خود در استان استفاده کنیم.

به گزارش خبرنگار اقتصادی برنا از قزوین؛ هشتاد و دومین جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی عصر شنبه با حضور محمد مهدی اعلایی استاندار، رجب رحمانی نماینده تاکستان در مجلس شورای اسلامی، محمد قاسمی دادستان، میثم پیله فروش معاون اقتصادی استانداری، مهدی بخشنده رئیس اتاق بازرگانی قزوین در سالن شهید امامی استانداری برگزار شد.

محمد قاسمی در این جلسه گفت: برای رفع موانع تولید باید از همه ظرفیت ها و امکانات استفاده کنیم تا روند کارها تسهیل شود.

دادستان قزوین اظهارداشت: تشکیل هیئت خبرگان بانکی و اقتصادی در استان حرکت خوبی است که در ابتدای راه قرار دارد که هنوز بایستی تجربه کند اما لازم است مکانیسمی اتخاذ شود تا روند کارها طولانی نشود.

image_2022_5_21-18_54_49_299_d3B

این مسئول قضایی یادآورشد: بخش عمده ای از مکاتبات ستاد تسهیل و مصوبات باید یکجا خاتمه پیدا کند و امیدواریم این ظرفیت نیز بتواند برای گره گشایی از مشکلات مسیر تولید مورد استفاده قرار گیرد.

 وی در خصوص ساماندهی مشاغل مزاحم شهری تصریح کرد: راه اندازی شهرک تخصصی صنفی اتفاق خوبی است اما نیازمند تسریع در کار هستیم و باید فرآیندها کوتاه شود زیرا تا سرمایه های ملی و بانکی معطل نشود.

قاسمی اضافه کرد: ۱۰ سال است که قرار بود ضایعات فروشی ها به شهر اقبالیه منتقل شود اما نشد لذا امیدواریم طرح احداث شهرک تخصصی صنفی بسرعت در قزوین شکل بگیرد و شاهد نظم مناسبی در این بخش از فعالیت های صنفی باشیم.

در ادامه از چهره ماندگار عرصه کشاورزی استان قزوین خدایار درخشان تجلیل شد.

image_2022_5_21-19_46_23_499_fIQ

درخشان، مدیرعامل و عضو هیئت مدیره شرکت زمرد دشت آتیه ، مجری احداث اولین و بزرگترین و به روزترین باغ گردوی جهان در منطقه کوهین استان قزوین است که با احداث مجموعه باغ مادری گردو جهت تولید و تکثیر پیوندک و قلمه مالک نهالستان بزرگ گردو و گلخانه تولید و تکثیر نهال گردوی پیوندی کشور است.

انتهای پیام

 

انتهای پیام

 

نظر شما