اعلایی: نظارت و بازرسی ها در زمان اصلاح نظام یارانه ها باید بیشتر شود

۱۴۰۱/۰۳/۰۱ - ۱۳:۵۱:۳۴
کد خبر: ۱۳۳۱۶۸۴
اعلایی: نظارت و بازرسی ها در زمان اصلاح نظام یارانه ها باید بیشتر شود
استاندار قزوین گفت: در اجرای طرح اصلاح یارانه ها که در دراز مدت موجب تحقق عدالت اجتماعی می شود بایستی نظارت و بازرسی ها جدی گرفته شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی برنا از قزوین؛ محمدمهدی اعلایی روز یکشنبه در جلسه کارگروه تنظیم بازار که در استانداری برگزار شد اظهارداشت: در شرایط کنونی برای پیشگیری از هر گونه سوء استفاده احتمالی بایستی نظارت و بازرسی ها بیشتر شود تا وضعیت را کنترل کنیم.

وی بیان کرد: از عملکرد دستگاه های اجرایی در زمینه نظارت بر کالاهای ضروری رضایت داریم و با توجه به راه اندازی قرارگاه مشترک انتظار داریم نظارت ها در همه کالاها صورت گیرد و تعزیرات حکومتی به صورت مستمر فعالیتها  را زیر نظر داشته باشد.

اعلایی تصریح کرد: موضوع نان برای مردم و مسئولان اهمیت ویژه دارد و برای توزیع عادلانه آرد لازم است از سوی بازرسان اداره غله در خصوص سهمیه آرد نانوایی ها نظارت بیشتری انجام شود.

وی گفت: موضوع قاچاق آرد در استان مدیریت شده ولی لازم است نسبت به نظارت مستمر از چالش های موجود جلوگیری کنند.

استاندار قزوین یادآورشد: اگر بتوانیم از قاچاق آرد جلوگیری کنیم در تامین این کالا هیچ مشکلی نخواهیم داشت و بهتر است از نیروهای جهادی نیز در کار بازرسی استفاده کنیم.

اعلایی گفت: بر اساس نظر کارشناسان شاید اجرای طرح اصلاح یارانه ها در کوتاه مدت موجب افزایش تورم تا 5 درصد شود لذا در این راستا انجام نظارت های بیشتر ضروری است تا شاهد گرانی بیش از این حد نباشیم.

استاندار قزوین اضافه کرد: در توزیع و نحوه قیمت گذاری مرغ باید هم به منافع مصرف کننده و تولیدکننده توجه شود و نگذاریم بار دیگر برای افراد خاصی رانت ایجاد شود.

وی گفت: امیدواریم با همراهی مردم و اجرای طرح اصلاح سیستم یارانه ها در کشور زمینه تحقق عدالت اجتماعی در کشور مهیا شود.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز