مرکز تصویربرداری(MRI) بیمارستان شهید رجایی قزوین افتتاح شد

۱۴۰۱/۰۳/۰۳ - ۱۲:۵۶:۵۰
کد خبر: ۱۳۳۲۴۶۹
مرکز تصویربرداری(MRI) بیمارستان شهید رجایی قزوین افتتاح شد
در مراسمی با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین بهره برداری از مرکز جدید تصویربرداری(MRI ) بیمارستان شهید رجایی آغاز شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی برنا از قزوین؛ همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر و روز مقاومت ظهر سه شنبه در مراسمی با حضور عبدالله دیدبان رئیس دانشگاه بخش تصویربرداری(MRI) مرکز آموزشی درمانی شهید رجایی افتتاح شد و به بهره برداری رسید.

image_2022_5_24-13_11_44_5_A1G

عبدالله دیدبان رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین در این مراسم با گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر اظهارداشت: سوم خرداد یادآور دلاورمردیهای نیروهای مسلح است که به یاری خداوند و پشتیبانی مردم توانستند افتخاری بزرگ را در تاریخ دفاع مقدس ثبت و ضبط کنند.

وی بیان کرد: عزت و عظمت ایران اسلامی امروز مرهون شهداست و جا دارد در این ایام خجسته یاد همه شهدای جنگ تحمیلی، انقلاب اسلامی و مدافعان حرم و سلامت را گرامی بداریم و راهشان را ادامه دهیم.

image_2022_5_24-13_48_5_178_k8U

خدمت رسانی در بیمارستان شهید رجایی تسهیل می شود

دیدبان در ادامه از تکمیل بخش های درمانی در بیمارستان شهید رجایی خبر داد و اظهارداشت: در کنار تجهیز بخش های درمانی در حال ساخت بخش الحاقی بیمارستان هستیم که وضعیت خدمت رسانی را بهتر خواهد کرد.

وی گفت: یکی از مشکلات ما در بیمارستان شهید رجایی قزوین نبود مرکز تصویربرداری (MRI) برای خدمت رسانی به بیماران بود که از سال 99 برای دریافت مجوز دستگاه و خریداری آن اقدام شد که مدیران گذشته از جمله دکتر طارمی ها و آقای رسولی نیز تلاش کردند و امروز شاهد تهیه آن هستیم.

image_2022_5_24-13_48_23_535_zhM

دیدبان یادآورشد: تهیه این دستگاه 40 میلیارد تومان هزینه داشته و تجهیزات خریداری شده از مدرن ترین و به روزترین دستگاهها با تکنولوژی بالاست که تصویربرداری از بیماران با وزن بالا را نیز انجام می دهد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین بیان کرد: دستگاههای قدیمی امکان تصویر برداری از افراد با وزن سنگین را نداشت و معمولا بیماران استان به سایر استانها مراجعه می کردند که خوشبختانه با افتتاح این مرکز از اعزام بیماران به سایر مناطق جلوگیری خواهد شد.

وی اضافه کرد: در بیمارستانهای بخش خصوصی هم برای تصویربرداری از بیماران بالای ۱۰۰ کیلو مشکل داشتیم و با راه اندازی این مرکز دغدغه بیماران حل می شود.

image_2022_5_24-13_11_43_665_lE2

دیدبان اظهارداشت: در چند روز گذشته و با افتتاح آزمایشی آن بیش از 800 بیمار از تصویربرداری استفاده کردند و از امروز نیز خدمت رسانی با این دستگاه با سرعت ادامه خواهد داشت.

وی گفت: بر اساس تاکید مقام معظم رهبری همه باید تلاش کنیم تا بیماران بجز رنج بیماری دیگر هیچ دغدغه ای نداشته باشند و با تکمیل نیازهای بیمارستانی امیدواریم رضایت مردم را جلب کنیم.

بخش الحاقی بیمارستان رجایی در کمتر از دو سال ساحته می شود

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین در خصوص بخش الحاقی بیمارستان نیز گفت: بخش الحاقی بیمارستان شهید رجایی با سرعت در حال احداث است که امیدواریم در کمتر از دو سال تکمیل شود.

وی اضافه کرد: مجموعه مدیران دانشگاه و معاون توسعه و درمان نیز پیگیر تامین اعتبارات هستند که امیدواریم با تخصیص بموقع اعتبارات شاهد نوسازی این بسمارستان در قزوین باشیم.

image_2022_5_24-13_48_29_342_1Vq

در ادامه سرهنگ کریمی خاطراتی از دوران دفاع مقدس و سالروز آزادی خرمشهر بیان کرد.

image_2022_5_24-13_55_8_516_q5f

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین همچنین از بخش الحاقی بیمارستان شهید رجایی قزوین بازدید کرد و در جریان نحوه ساخت آن قرار گرفت.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز