آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان قزوین تا ۳ خرداد ۱۴۰۱

۱۴۰۱/۰۳/۰۳ - ۱۴:۳۰:۳۶
کد خبر: ۱۳۳۲۵۲۷
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان قزوین تا ۳ خرداد ۱۴۰۱
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین گفت: در بیست و چهار ساعت گذشته با ابتلای 15 بیمار دیگربه کرونا تعداد افراد بستری در بیمارستانها به 66 نفر رسید.

به گزارش خبرنگار اجتماعی برنا از قزوین؛ عبدالله دیدبان در خصوص آخرین وضعیت بیماری کرونا در استان اظهارداشت: در شبانه روز گذشته 15 بیمار جدید در بیمارستان های استان بستری شدند اما هیچ بیماری در این مدت فوت نکرده است.

دیدبان تصریح کرد: در این مدت موارد قطعی ابتلا به کرونا 3 نفر و بیماران بدحال نیز 7 نفر گزارش شده که در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند.

وی بیان کرد: با تلاش کادر درمانی و بهداشتی در بیست و چهار ساعت گذشته 15 نفر از بیماران پس از بهبودی از بیمارستانها ترخیص شدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین تصریح کرد: از ابتدای انتشار ویروس کرونا تعداد افراد بستری در بیمارستانهای استان تاکنون به 50 هزار و 3419 نفر و فوتی ها نیز 2 هزار و 886 نفر بوده است.

وی اظهارداشت: همچنین موارد قطعی ابتلا به کرونا در استان تاکنون 143 هزار و 134 نفر و موارد محتمل و مشکوک نیز 24 هزار و 831 نفر گزارش شده است.

دیدبان اضافه کرد: با تلاش کادر درمانی استان تاکنون بیش از 41 هزار و 679 نفر پس از بهبودی از بیمارستانها ترخیص شده اند.

وی در خصوص وضعیت واکسیناسیون نیز گفت: تاکنون 96.22 درصد جمعیت بالای 12 سال استان نوبت اول، 89.19 درصد نوبت دوم و 42.55 درصد نوبت سوم واکسن خود را دریافت کرده اند.

به گفته دیدبان همچنین 18.98 درصد جمعیت 5 تا 12 سال نوبت اول و 8.69 درصد این سنین نوبت دوم واکسن خود را تزریق کرده اند.

انتهای پیام  

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز