بخش الحاقی بیمارستان شهید رجایی با ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی سال آینده افتتاح می شود

۱۴۰۱/۰۳/۰۴ - ۱۱:۵۶:۳۶
کد خبر: ۱۳۳۲۸۱۴
بخش الحاقی بیمارستان شهید رجایی با ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی سال آینده افتتاح می شود
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین گفت: بخش الحاقی بیمارستان شهید رجایی قزوین با 50 درصد پیشرفت فیزیکی در صورت تامین اعتبار تا پایان سال آینده آماده بهره برداری می شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی برنا از قزوین، عبدالله دیدبان رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین ضمن بازدید از روند احداث بخش الحاقی بیمارستان شهید رجایی قزوین در جریان نحوه اجرای این طرح مهم قرار گرفت.

دیدبان در حاشیه این بازدید به خبرنگار برنا اظهارداشت: به دلیل کمبودهای بخش بهداشت و درمان در استان یکی از مطالبات مردم و ما در سفر رئیس جمهور محترم به قزوین تامین اعتبارات مورد نیاز برای تکمیل و احداث طرح های بیمارستانی بود.

image_2022_5_25-12_2_30_257_bqP

وی اضافه کرد: خوشبختانه برای بیمارستان 700 تختخوابی قزوین توانستیم بیش از یک هزار میلیارد تومان و برای بخش الحاقی بیمارستان شهید رجاییی نیز 200 میلیارد تومان اعتبار را مصوب کنیم که اختصاص آن می تواند بخشی از نیازهای درمانی استان را پاسخگو باشد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین تصریح کرد: بیمارستان شهید رجایی قزوین یکی از مراکز درمانی مهم استان است که مراجعه کننده فراوانی دارد و بویژه به دلیل موقعیت ارتباطی استان موجب شده مجروحان حوادث جاده ای نیز به این مرکز منتقل شوند لذا تامین تجهیزات درمانی آن در اولویت بود.

وی بیان کرد: یکی از کمبودهای ما دستگاه تصویر برداری ( MRI) بود که بیماران به استانهای دیگر و یا مراکز دیگر مراجعه می کردند که خوشبختانه این دستگاه خریداری و بیمارستان به آن مجهز شد.   

دیدبان یادآورشد: این دستگاه به روز ترین و مجهزترین دستگاههای تصویربرداری پزشکی کشور و از تکنولوژی بالایی برخوردار است و بیماران با وزن بالای 100 کیلوگرم نیز می توانند از خدمات آن برخوردار شوند.

image_2022_5_24-13_10_24_575_w6k

وی اضافه کرد: این تجهیزات مدرن را در بیمارستانهای بخش دولتی و خصوصی هم نداشتیم و با راه اندازی آن دیگر بیماران به البرز و تهران نمی روند و قادریم در این مرکز خدمات تصویربرداری پزشکی را با تعرفه دولتی برای بیماران بستری و سرپایی ارائه کنیم.

پیشرفت 50 درصدی بخش الحاقی بیمارستان شهید رجایی

وی اضافه کرد: طرح مهم دیگر ما احداث بخش الحاقی بیمارستان شهید رجایی است که در حال حاضر بیش از 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و مرحله سفت کاری آن به پایان رسیده است.

image_2022_5_24-13_11_46_409_9OA

دیدبان اظهارداشت: تاکنون برای ساخت این بخش حدود 100 میلیارد تومان هزینه شده و در مرحله نازک کاری قرار دارد و امیدواریم با اختصاص 200 میلیارد تومان اعتبارات سفر ریاست جمهوری بتوانیم آن را تکمیل کنیم.

وی بیان کرد: انتظار داریم با اختصاص همه اعتبار مصوب شده و سرعت عمل پیمانکار بتوانیم در دهه فجر سال آینده بخش الحاقی را افتتاح کنیم.

image_2022_5_24-13_11_45_994_B6h

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین تصریح کرد: این بیمارستان در 8 طبقه و بیش از 13 هزار متر مربع زیربنا ساخته می شود و با ظرفیت 200 تختخواب جایگزین بیمارستان فعلی خواهد شد.

image_2022_5_24-13_55_21_670_WGl

وی گفت: همه بخش های مورد نیاز جراحی، عمومی، سوانح و سوختگی و بستری و سرپایی و سایر بخش های درمانی در بخش الحاقی بیمارستان شهید رجایی قزوین پیش بینی شده و امیدواریم با راه اندازی آن بتوانیم بخش عمده ای از مشکلات مراجعان این مجموعه بویژه کمبود فضای درمانی را برطرف کنیم.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز