مجمع نمایندگان استان قزوین پیگیر مشکلات و طرح های مهم استان است

۱۴۰۱/۰۳/۰۵ - ۲۳:۰۰:۳۵
کد خبر: ۱۳۳۳۳۷۱
مجمع نمایندگان استان قزوین پیگیر مشکلات و طرح های مهم استان است
رئیس دوره سوم مجمع نمایندگان استان قزوین گفت: پیگیری مشکلات و طرحهای مهم از جمله تامین آب شرب و کشاورزی، ساخت مترو و فرودگاه و احداث بیمارستان از اولویت های نمایندگان است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی برنا از قزوین؛ رجب رحمانی که به عنوان سومین رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین انتخاب شده است در خصوص مهمترین برنامه های خود در آغاز سال سوم نمایندگی اظهارداشت: خوشبختانه مجمع نمایندگان استان با حضور منتخبان دلسوز استان در یک وحدت و انسجام مثال زدنی تلاش می کند با وحدت رویه با پیگیری مهمترین مسائل استان به توسعه همه جانبه کمک کند.

رحمانی تصریح کرد: با تجارب ارزشمند جناب آقای عباسپور و دانش و تخصص دکتر سیاهکلی و نیز انگیزه خوب خانم محمد بیگی درصددیم با خرد جمعی و مشورتهای تخصصی در مسیر توسعه استان گام برداریم.

نماینده تاکستان در مجلس شورای اسلامی یادآورشد: هرچند برخی تنگ نظران تلاش می کنند با طرح موضوعات واهی میان نمایندگان تفرقه ایجاد کنند اما با درایت و نگاه مثبتی که میان منتخبان استان وجود دارد مصمم هستیم با کمک و مشورت همدیگر به حل مشکلات و تحقق برنامه ها کمک کنیم.

3478299

رحمانی بیان کرد: در دوره سوم ریاست مجمع نمایندگان در صددیم با دعوت وزرا ومعاونان به استان به تسریع در تکمیل پروژه ها کمک کنیم.

مشکلات استان را پیگیری می کنیم

وی گفت: تامین آب شرب و کشاورزی، ادامه ساخت متروی هشتگرد به قزوین، فعال شدن فرودگاه، تکمیل بیمارستان ۷۰۰ تختخوابی قزوین و بیمارستانهای تاکستان و بویین زهرا، انتقال آب الموت رود و ارتفاعات ۲ هزار و سه هزار از اولویتهای مجمع نمایندگان استان خواهد بود.

وی یادآورشد: متاسفانه از لحاظ بودجه وضعیت خوبی نداریم و از اعتبارات مناطق  محروم بی بهره ایم در حالی که مناطق محروم زیادی داریم که باید با احقاق حق استان به کاهش مشکلات کمک کنیم.

استاندار از مشورت نمایندگان در انتصابات استفاده کند

رحمانی در خصوص مداخله نکردن نمایندگان در انتصابات گفت: وقتی مردم بسیاری از مشکلات درمانی، معیشتی، اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و حتی ساخت جاده و درمانگاه و دهها نیاز دیگر را از نمایندگان انتظار دارند مگر می توان پیگیر آنها از استاندار و مدیران نبود.

وی بیان کرد: قصد دخالت نداریم اما قرار نیست آقایانی که در انتخابات فعال بوده اند امروز در همه انتصابات دخیل باشند اما نمایندگان با آن همه شان و جایگاه قانونی خود در انتصاب یک مدیر حتی مورد مشورت هم قرار نگیرند.

رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین تصریح کرد: هماهنگی سه قوه برای پیشبرد امور ضروری است و ما هم دراستان برای تسریع در امور بایستی هماهنگی وتعامل بیشتری میان استاندار و نمایندگان برقرار کنیم تا کارها شتاب گیرد.

وی اظهارامیدواری کرد: با همکاری و تعامل چهار نماینده استان در مجلس شورای اسلامی ضمن گره گشایی از مشکلات مردم در پیگیری مهمترین طرحها و موضوعات استان به توسعه منطقه کمک شود.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز