اجرای طرح هدفمندی یارانه ها نباید به افراد کم درآمد فشار مضاعف وارد کند

۱۴۰۱/۰۳/۱۱ - ۱۲:۴۲:۵۰
کد خبر: ۱۳۳۵۲۷۹
اجرای طرح هدفمندی یارانه ها نباید به افراد کم درآمد فشار مضاعف وارد کند
نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: باید مراقبت کنیم در اجرای طرح اصلاح هدفمندی یارانه ها به طبقات کم درآمد فشار مضاعف وارد نشود..

به گزارش خبرنگار اجتماعی برنا از قزوین؛ سومین جلسه شورای اداری شهرستان قزوین روز چهارشنبه با حضور فاطمه محمد بیگی نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی، ابوالفضل یاری رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، عباس کاظمی فرماندار و مدیران دستگاههای اجرایی در فرمانداری برگزار شد.

فاطمه محمد بیگی در این جلسه اظهارداشت:  امروز جامعه با چالش هویتی در مقابل دختران مواجه است و اگر هویت آنها را مراقبت نکنیم در آینده شاهد بی هویتی و بی فرهنگی و فروپاشی خانواده خواهیم بود.

وی اضافه کرد: برای  بازیابی هویت دختران لازم است بودجه فرهنگی، ورزشی و راه اندازی پاتوق دختران مورد توجه قرار گیرد و اگر زیرساخت ها تامین نشود باید تسلیم دیگران شویم.

نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: راه اندازی قرارگاه زتدگی عفیفانه و حجاب و عفاف در دستگاههای اجرایی جدی گرفته شود.

وی ساخت فیلم عنکبوت مقدس که به ساحت ائمه توهین شده را محکوم کرد و گفت: باید با هجمه فرهنگی دشمنان مقابله کنیم.

محمد بیگی یادآورشد: آنچه درو می کنیم در سالهای گذشته کاشته شده و اگر بخواهیم آیندگان مشکل نداشته باشند باید امروز درست تصمیم بگیریم.

image_2022_6_1-10_16_41_231_yxD

وی بیان کرد: دو سال است افزایش بودجه خوبی داشتیم و سفر ارزشمند رئیس جمهور به امیدواری ما کمک کرده و با رشد مصوبات سفر روبرو شدیم.

نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی یادآورشد: برخی استانها پس از شش ماه از سفر ریاست جمهوری هنوز اقدامی نکرده اند و ما باید با تلاش مضاعف و مدیریت هزینه برای تکمیل طرح ها و تسریع در امور همت کنیم

وی بیان کرد: امسال از بودجه مناطق محروم ۱۰۰ میلیارد تومان بیشتر دریافت کردیم هرچند حق ما بیشتر بود زیرا برخی استانها تا ۸۰۰ میلیارد تومان هم دریافت کرده اند که این اعتبار در مناطق کم برخوردار هزینه خواهد شد.

محمد بیگی یادآورشد: قزوین تا سه برابر جمعیت خود تولیدات کشاورزی و صنعتی و انرژی دارد و قرار نیست سهم خود را نگیریم و باید سوال کرد چرا استانی که ۲۳۰۰ مگاوات برق تولید می کند باید مدیریت برق منطقه ای آن در استانی دیگر باشد.

وی اضافه کرد: انتظار داریم طرح های زیرساختی در آب شرب و کشاورزی و  توجه به شرکت های دانش بنیان در اولویت باشد زیرا اگر مدیریت نکنیم در روستاها جنگ آب خواهیم داشت.

رئیس کمیته سلامت الکترونیک مجلس تصریح کرد:  برای اجرای طرح سلامت الکترونیک بیش از  ۷۰۰ میلیارد تومان که باید سهم استانی خود را بگیریم و سامانه زیرساخت سلامت شکل بگیرد.

image_2022_6_1-13_45_5_510_Q3T

وی اضافه کرد: این طرح الکترونیک در اجرای طرح رفاه ایرانیان مهم است و در حال حاضر که دولت حراحی اقتصادی را زود شروع کرده اما باید همراهی کنیم و اصلاحات لازم صورت گیرد.

محمد بیگی تصریح کرد: نقد اساسی به کار دولت دارم زیرا امروز گرسنگی به دهک پایین و محروم فشار وارد می کند و تورم کنترل نشده است و دهک ها خوب شناسایی نشده اند و بانک اطلاعات کامل نیست و اگر پلکانی این طرح اجرا می شد بهتر بود اما در این وضعیت باید همه کمک کنیم با اتصال به شبکه الکترونیک و دولت الکترونیک وضعیت اصلاح شود.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز