طرح توانمندسازی و تحول اجتماع محور در محلات کم برخوردار اجرا می شود

۱۴۰۱/۰۳/۱۱ - ۱۸:۳۴:۱۹
کد خبر: ۱۳۳۵۴۳۶
طرح توانمندسازی و تحول اجتماع محور در محلات کم برخوردار اجرا می شود
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: در راستای کاهش آسیب های اجتماعی، طرح توانمندسازی و تحول اجتماع محور در محلات کم برخوردار قزوین اجرا می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ نشست طرح توانمند سازی و تحول اجتماع محور محلات کم برخوردار به منظور تحقق عدالت اجتماعی و رفع مشکلات این محلات و توسعه همزمان ارائه خدمات، روز چهارشنبه در جمعیت هلال احمر قزوین برگزار شد. 

حسن آصفی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین در این نشست اظهارداشت: با توجه به بینش و فرهنگی که در جامعه وجود دارد خیرین زیادی داریم که در همه عرصه ها به مردم خدمت می کنند ولی همچنان شاهد مشکلاتی هستیم که اگر امور خیریه سامان یابد خدئمت رسانی بهتر می شود.

وی افزود: اگر سازماندهی خیرین صورت گیرد مسیر افزایش خدمت رسانی به همه هموطنان در محلات کم برخوردار هموار خواهد شد.

آصفی تصریح کرد: اگر بتوانیم طرح توانمندسازی و تحول اجتماع محور محلات کم برخوردار را به صورت متمرکز و خاص در نقاطی که شناسایی شده انجام دهیم می توان خدمات بهتر و شایسته تری در کنار دیگر ارگانها ارائه کرد.

image_2022_6_1-16_50_23_852_iVd

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین یادآورشد: با توجه به اهمیت آموزش در محلات کم برخوردار، جمعیت هلال احمر وظیفه آموزش، سازماندهی نیروهای آموزش دیده را در این محلات برعهده گرفته که تمام این اقدامات با هدف توانمندسازی افراد در محلات و افزایش تاب آوری و کاهش آسیب پذیری انجام می شود و امیدواریم دستاوردهای خوبی داشته باشد.

سیدرسول جزدره یی، معاون مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قزوین نیز در این نشست، طرح توانمندسازی و تحول اجتماع محور محلات کم برخوردار را حساس و با اهمیت دانست و گفت: ادارات بهزیستی، کمیته امداد امام خمینی(ره)، جمعیت هلال احمر و ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در اجرای این طرح نقش اساسی دارند و عملیات توانمندسازی باید در تمامی حوزه های اجتماعی، خدماتی، شهری و فرهنگی اجرایی شود.

وی افزود: مشکلات این محلات بسرعت برطرف نمی شود بلکه لازم است اراده ما بر این باشد که با توجه به امکانات و منابعی که داریم در توزیع امکانات عدالت را رعایت کنیم تا همه افراد بتوانند از خدمات ارائه شده برخوردار شوند.

image_2022_6_1-16_49_2_671_R6w

جزدره یی تصریح کرد: برای اجرای درست این طرح باید بر روی اجتماع تاکید کنیم و در این میان شناخت ویژگیهای اجتماع و عناصر کلیدی آن شامل مسجد، محله و خانه باید مورد توجه قرار گیرد.

معاون مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قزوین گفت: نیازمند برقراری پیوند اجتماعی صمیمی در محلات کم برخوردار هستیم و امیدوارم با توجه به ظرفیتهای مردمی، خیرین و دستگاههای اجرایی متولی بتوانیم خدمات مفید و شایسته ای به جامعه هدف ارائه کنیم.

در این نشست نمایندگانی از ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، اداره بهزیستی، کمیته امداد امام خمینی(ره)و رؤسا و مسئولان امور داوطلبان شعب جمعیت هلال احمر استان و خانه های هلال محلات کم برخوردار نیز حضور داشتند.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز