دستگاه قضا با متخلفان در فضای مجازی برخورد می کند

۱۴۰۱/۰۳/۱۲ - ۰۸:۱۸:۰۴
کد خبر: ۱۳۳۵۴۷۹
دستگاه قضا با متخلفان در فضای مجازی برخورد می کند
رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: دستگاه قضا با متخلفان در فضای مجازی و ساخت و سازهای غیر مجاز برخورد جدی می کند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی برنا از قزوین؛ علی شعبانی رئیس کل دادگستری استان قزوین در سفر یک روزه به شهرستان آبیک ضمن دیدار با خانواده دو شهید والامقام، از مقام شامخ شهید تجلیل کرد.\

رئیس کل دادگستری استان قزوین همچنین ضمن بازدید از یک واحد صنعتی و حضور در روستای ابراهیم آباد، در شهرک فردوس با مردم دیدار و گفتگو کرد.

شعبانی در حاشیه این سفر در گفتگو با خبرنگار برنا ضمن تأکید در برخورد قاطع با متخلفان در حوزه ساخت و ساز غیر مجاز اظهارداشت: در حوزه ساخت و ساز غیرمجاز با کسی مماشات نمی کنیم و متخلفان بازخواست می شوند.

image_2022_6_2-0_59_21_349_FuR

وی در خصوص محصور کردن باغات گفت: اگر ملکی بعد از انحصار ورثه کمتر از محدودیت های مشخص شده در قانون باشد اجازه فنس‌کشی و دیوار کشی به زمین‌های تقسیم شده داده نخواهد شد.

شعبانی تصریح کرد: اگر ساخت و سازهایی که در زمان گذشته صورت گرفته مشخص شود الحاق به بافت‌های انجام شده در راستای صلاح مردم صورت نگرفته حتماً با مسئولین وقت برخورد قضایی خواهد شد.

این مسئول قضایی در خصوص نیاز شهرستان آبیک به نیروی قضایی اظهارداشت: درسفر ریاست قوه قضاییه به استان قزوین مصوب شد؛ تعدادی از قضات در استان جذب شوند و قضاتی که بعد از دوره کارآموزی شروع به کار کرده اند پیگیرجذب این نیرو ها در استان قزوین هستیم.

وی اضافه کرد: یکی دیگر از دستاوردهای سفر ریاست قوه قضاییه به استان قزوین صدور مجوز برگزاری دوره کارآموزی در استان قزوین بود که با این امر تعدادی از قضات جذب استان خواهند شد و با این روش کمبود قاضی برطرف می شود.

image_2022_6_2-0_59_21_581_GUu

رئیس کل دادگستری استان قزوین همچنین به متخلفین فضای مجازی هشدار داد و گفت: افرادی که در فضای مجازی با هر عنوان با حیثیت و آبروی مردم بازی کنند و یا اقدامات مجرمانه‌ای که برخلاف امنیت، اخلاق و شرع و نیز مال مردم انجام دهند برخورد قاطع خواهیم کرد.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز