اعلایی: مشکل ساخت و ساز در شهر زیاران مرتفع شد

۱۴۰۱/۰۳/۱۲ - ۱۲:۲۴:۳۳
کد خبر: ۱۳۳۵۶۴۵
اعلایی: مشکل ساخت و ساز در شهر زیاران مرتفع شد
استاندار قزوین گفت: با پیگیری انجام شده و موافقت متولیان آستان قدس رضوی مشکل صدور مجوز برای ساخت و ساز در شهر زیاران برطرف شد.

به‌ گزارش خبرنگار اقتصادی برنا از قزوین؛ محمد مهدی اعلایی استاندار قزوین در جمع مردم زیاران که  در حسینه باب الحوائج این شهر برگزار شد گفت: با توجه به مشکل مردم زیاران و دعوی حقوقی که وجود دارد آستان مقدس با پیشنهاد مدیریت استان برای ادامه ساخت و ساز شهروندان زیاران موافقت کرد.

وی افزود :شورای تامین شهرستان با مدیریت فرماندار به شهرداری اجازه داد موضوع صدور پروانه حل شود.

 استاندار تصریح کرد: حوزه قضایی هم همراهی خوبی در رفع مشکل شهر زیاران داشت و همه ما تابع قانون هستیم تا مشکلات حل شود.

اعلایی یادآورشد: شهرداری زیاران در حوزه صدور پراونه مشکلی نخواهد داشت و با صدور پروانه منابع مادی خوبی برای شهر ایجاد می شود و منابع در توسعه شهر مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

وی بیان کرد: رفع مشکل اب با تکمیل طرحی که در شهرستان اجرا شده و زمین مانده بود با جدیت دنبال می شود  که از اجرای خط  انتقال آب به ابیک شهر زیاران هم بهره مند خواهد شد.

استاندار قزوین یادآور شد: در زمینه امور دیگر هم علی رغم شرایط سخت و مشکلات و بدهی های باقیمانده از دولت گذشته با جدیت به دنبال رفع چالش ها و پاسخ به مطالبات مردم هستیم.

image_2022_6_2-13_16_11_515_dFo

اعلایی اظهارداشت: با توجه به محدودیت ها رفع همه مشکلات در یک دوره کوتاه امکان پذیر نیست اما عزم ما گره گشایی از امور است.

وی گفت: با توجه به اینکه طرح ها در مسیر توسعه اجرا می شود از مردم انتظار داریم با ومشارکت گسترده به تسریع در کارها کمک کنند.

استاندار قزوین یادآورشد: بخش درمان در استان نیز با چالش های جدی روبروست و در شهرستان آبیک هم چالش های زیادی داریم که در حال پیگری هستیم تا با اعتبارات دولتی و سرمایه گذاری بخش خصوصی و ظرفیت خیرین مشکلات درمان استان را حل کنیم.

وی افزود : در سفر رئیس جمهور به استان اعتبارات خوبی در حوزه بهداشت و درمان مصوب شده که با تخصیص آن می توانیم بخشی از نیازها را برطرف کنیم.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز