۲۱ تن شکر احتکار شده در قزوین کشف شد

۱۴۰۱/۰۳/۱۶ - ۰۷:۱۶:۵۴
کد خبر: ۱۳۳۶۳۱۰
۲۱ تن شکر احتکار شده در قزوین کشف شد
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین گفت: به دنبال دریافت گزارش های مردمی مبنی بر احتکار کالاهای اساسی در انبار یک بنکداری در قزوین، گشت سیار این اداره کل 21 تن شکر را در محل کشف کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ علیرضا حسن پور در این باره اظهار کرد: طی روز های گذشته  به دنبال دریافت گزارش های مردمی مبنی بر احتکار کالاهای اساسی در انبار یک بنکداری در قزوین، گشت سیار این اداره کل 21 تن شکر را در محل کشف کرد و پرونده ای در این خصوص تشکیل وجهت رسیدگی به اداره کل تعزیرات حکومتی استان ارجاع شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین ادامه داد: در بررسی‌های به عمل آمده با قید فوریت  تخلف واحد صنفی  در احتکار به قصد گرانفروشی محرز و نهایتا الزام به عرضه و پرداخت جریمه در حدود  یک میلیارد ریالی در حق دولت محکوم شد. 

حسن پور همچنین از کشف ماکارونی و روغن خوراکی احتکار شده در یک گشت مشترک تعزیرات از انبار یک فروشگاه زنجیره ای خبر داد که با قید فوریت رسیدگی شد و این متخلف نیز الزام به عرضه کالاهای اساسی و پرداخت15 میلیارد ریال در حق دولت  محکوم شد.

این مسئول گفت: همچنین طی یک گشت مشترک در  قزوین از یک واحد نانوایی که  شکایات متعدد مردمی داشت بازرسی بعمل آمد  و پس از احراز کم فروشی مجموعه تولید ماه به 4 ماه تعطیلی،نصب بنر و جزای نقدی با اشد مجازات محکوم شد که با حضور نماینده اجرای احکام حکم باقید فوریت اجرا شد.

حسن پور اظهار کرد: اقلام احتکار شده با تشخیص قرارگاه امنیت اقتصادی استان در مراکز تعیین شده به عرضه خواهند رسید.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان قزوین  با اشاره به به اختیارات تعزیرات حکومتی به موجب مصوبه سران قوا با رویکرد رسیدگی فوری در صحنه ارتکاب تخلف و صدور حکم قاطع و پلمپ واحد متخلف، از شهروندان خواست، تخلف و یا گزارش مردمی را با مراجعه به سامانه ۱۳۵ تعزیرات اعلام کنند تا در اسرع وقت به شکایات انان رسیدگی شود.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز