۱۹ مدرسه توسط بنیاد برکت در استان قزوین احداث شده است

۱۴۰۱/۰۳/۱۹ - ۰۶:۴۷:۵۶
کد خبر: ۱۳۳۷۴۷۴
۱۹ مدرسه توسط بنیاد برکت در استان قزوین احداث شده است
سرپرست اداره کل نوسازی مدارس استان قزوین گفت: بنیاد برکت در ساخت 19 مدرسه در استان مشارکت داشته است.

به گزارش خبرنگار فرهنگی برنا از قزوین؛ سعادتفر در این باره اظهارداشت: بنیاد برکت در تکمیل ۱۹ مدرسه در استان مشارکت داشته و یک مدرسه ۶ کلاسه در روستای آکوجان در شهریورماه تحویل شده و مدرسه اروس آباد هم سال آینده به بهره برداری خواهد رسید. 

وی گفت: ۶۰ درصد پروژه ها و ۳۰ درصد هزینه ها با مشارکت خیرین تأمین می شود. 

سعادتفر تصریح کرد: در مناطق جنوب شهر بدلیل نبود زمین حتما باید مدارس موجود را تخریب کرده و دوباره بسازیم که تاکنون بیش از ۱۰ مدرسه در بافت فرسوده احداث شده است. 

وی احداث و  تجهیز هنرستانها را ضروری دانست و یادآورشد: طرح آجر به آجر و پویش های مختلف برای تامین نیازهای آموزشی انجام می شود.

5612514

سعادتفر در ادامه اظهارداشت: ۱۸۲ طرح در شهریورماه سال جاری افتتاح می شود که این طرح ها شامل استانداردسازی سیستم گرمایشی ۱۲۱ مدرسه، ساخت ۳۳ مدرسه با ۱۷۳ کلاس درس، دو زمین چمن مصنوعی،۲ باب استخر، کانون پرورش فکری قزوین و کانون فرهنگی آبیک، خوابگاه مجابی، نمازخانه مستقل دانسفهان، کارگاههای هنرستانی، کتابخانه و احداث ۳۹ چشمه سرویس بهداشتی در ۱۵ مدرسه از آن جمله است.

وی در ادامه از تلاش جهادی کارکنان نوسازی مدارس، همدلی و مساعدت سازمان نوسازی مدارس کشور، استانداری و برنامه و بودجه استان، آموزش و پرورش و مجمع خیرین مدرسه ساز استان، ائمه محترم جمعه، فرمانداران،بخشداران، شهرداران و شوراهای اسلامی و خیرین تشکر کرد.

سعادتفر ابراز امیدواری کرد با مشارکت شرکت شهرک های صنعتی و واحد‌های تولیدی، افراد متمکن، سازمانها و مؤسسات خیریه و پیگیری نمایندگان محترم مجلس شاهد تسریع در حذف مدارس قدیمی، فرسوده و خطرآفرین شهری و روستایی و احداث مدارس مستحکم، مقاوم سازی مدارس و تامین تجهیزات مناسب هنرستانها و مدارس استان باشیم.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز