استاندار قزوین به مناسبت روز جهانی صنایع دستی پیام تبریک صادر کرد

۱۴۰۱/۰۳/۲۰ - ۲۳:۰۴:۵۵
کد خبر: ۱۳۳۷۹۷۳
استاندار قزوین به مناسبت روز جهانی صنایع دستی پیام تبریک صادر کرد
استاندار قزوین با صدور پیامی روز صنایع دستی را به هنرمندان و فعالان این عرصه تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ به مناسبت ٢٠ خرداد روز جهانی صنایع دستى، محمد مهدی اعلایی استاندار قزوین با صدور پیامی این مناسبت را به فعالان این حوزه به ویژه هنرمندان و صنعتگران استان قزوین تبریک گفت.

متن این پیام به این شرح است:

صنایع دستی حاصل تبلور ذهن خلاق، ذوق بی حد و دستان توانمند هنرمندانى است که با خلق آثار متنوع این حوزه، پیشینه هنرى و فرهنگى مردم یک کشور را از نسلى به نسل دیگر روایت  مى کنند. 

استان کهن قزوین از دیرباز تا کنون از مراکز مهم تولید صنایع دستى و هنرهای سنتی بوده و مردم هنردوست، با فرهنگ و تمدن ساز این دیار، همواره در این مسیر پیشرو بوده‌اند.

بیستم خرداد روز جهانی صنایع دستی، فرصتی برای تبیین جایگاه ارزشمند این هنرصنعت است که امروزه یک حرفه و مهارت دارای اولویت برای اشتغال و امرار معاش بوده و بى تردید زحمات تلاشگران این عرصه در سال «تولید؛ دانش بنیان و اشتغال آفرین» نقش موثرى در رونق تولید و توسعه اقتصادی استان خواهد داشت.

اینجانب فرارسیدن روز جهانی صنایع‌دستی را به تمامى صنعتگران، هنرمندان و دست اندرکاران این حوزه تبریک می‌گویم و امیدوارم با تداوم این فعالیت‌ها، زمینه توسعه و ترویج بیش از پیش این هنر و صنعت ارزشمند فراهم آید.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز