دشت قزوین تا ۱۰ برابر کارهای انجام شده ظرفیت توسعه و اجرای طرح کشاورزی دارد

۱۴۰۱/۰۳/۲۲ - ۱۹:۵۴:۵۵
کد خبر: ۱۳۳۸۷۷۷
دشت قزوین تا ۱۰ برابر کارهای انجام شده ظرفیت توسعه و اجرای طرح کشاورزی دارد
معاون عمرانی استانداری قزوین گفت: دشت قزوین تا 10 برابر کارهای انجام شده کنونی، ظرفیت توسعه و اجرای طرح های کشاورزی را دارد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی برنا از قزوین؛ مهدی رجحانی در مراسم افتتاح سامانه آبیاری موضعی در روستای رحمت آباد بویین زهرا که با حضور فریبرز عباسی معاون وزارت جهاد کشاورزی برگزار شد اظهارداشت: ظرفیت دشت قزوین در توسعه بخش کشاورزی ۱۰ برابر کارهای انجام شده است و برای شکوفایی این دشت باید اولویت سیاست‌های استان حمایت از این عرصه باشد. 

وی افزود: جذب سرمایه های کلان برای تبدیل ظرفیت‌های بالقوه بخش کشاورزی بسیار ضروری است و باید بستر این کار مهم در استان مهیا و تسهیل شود.

معاون عمرانی استانداری قزوین تصریح کرد: اگرچه استان قزوین ظرفیت های صنعتی و گردشگری زیادی دارد، اما در واقعیت، محور توسعه اقتصادی قزوین بر پایه کشاورزی قرار دارد و همه دستگاه‌ها باید در این راستا همکاری کنند. 

ثث

وی اضافه کرد: بزرگترین دشت یکپارچه کشور در استان قزوین قراردارد و زیرساخت‌های کشاورزی استان متعلق به قبل از پیروزی انقلاب است که بیانگر سابقه دیرین آن است. 

رجحانی یادآورشد: رهبر معظم انقلاب بر کشاورزی دانش بنیان تاکید داشتند و رئیس جمهوری نیز در سفر به استان این مهم را متذکر شدند و ما هم نباید از آن غفلت کنیم.

وی اظهارامیدواری کرد با اجرای طرح های مهم در دشت قزوین شکوفایی ظرفیت های آن به افقتصاد و اشتغال کشور نیز کمک شود.

انتهای پیام

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز