کانون های دینی در ترویج فرهنگ رضوی تلاش بیشتری کنند

۱۴۰۱/۰۳/۲۳ - ۰۸:۱۴:۵۸
کد خبر: ۱۳۳۸۸۲۷
کانون های دینی در ترویج فرهنگ رضوی تلاش بیشتری کنند
استاندار قزوین گفت: کانون های خدمت رضوی با ایده های نو و خلاقانه در ترویج فرهنگ رضوی و سیره ائمه معصومین(ع) تلاش بیشتری کنند.

به گزارش خبرگزداری برنا از قزوین؛ مراسم اختتامیه جشن های دهه کرامت در استان قزوین و تجلیل از کانون های برتر با حضور آیت الله عابدینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین ، اعلایی استاندار،  مدیران استانی، فرماندهان نیروهای نظامی انتظامی و جمعی از خادم یاران و یاوران رضوی استان در سالن اجتماعات دانشگاه بین‌المللی امام خمینی برگزار شد.

محمد مهدی اعلایی استاندار قزوین در این مراسم با اشاره به سیره ویژه امام علی بن موسی الرضا(ع) و جایگاه مشهد مقدس به عنوان پایتخت معنوی ایران اسلامی و دومین شهرمهم کشور اظهارداشت: ما شیعیان و ایرانیان به داشتن این بارگاه ملکوتی و شهر مقدس مشهد افتخار می کنیم.

image_2022_6_13-8_52_19_307_5bK

اعلایی یادآورشد: کانون های فرهنگی لازم است در معرفی و ترویج فرهنگ رضوی بیش از گذشته تلاش کنند تا مردم با سیره معصومین(ع) بیشتر آشنا شوند.

در ادامه این مراسم حسنعلی نوروزی دبیر کانون های خدمت رضوی  و مسئول ستاد دهه کرامت استان گزارشی از فعالیت ‌های سال گذشته کانون های تخصصی  و عمومی ارائه کرد.

وی افزود: امسال  موضوع محله محور شدن خدمات از اولویت های این نهاد است که به صورت آزمایشی در استان قزوین درحال اجراست که در این طرح همه خدمات تخصصی و عمومی توسط کانون ها به خانواده های نیازمند محله ارائه می شود.

نوروزی تصریح کرد: تخصصی کردن خدمات با همکاری و مشارکت دستگاه های مرتبط ازر دیگر برنامه هایی است که در دستور کار قرار دارد که از مدیران دستگکاههای اجرایی نیز انتظار همکاری داریم.

image_2022_6_13-8_51_59_787_phs

در این مراسم  از 8 کانون خدمت رضوی تخصصی و 8 کانون خدمت رضوی عمومی که بر اساس شاخص ها و معیارهای عملکرد سال گذشته به عنوان کانون های برتر شناخته شدند تجلیل شد.

همچنین از 15 دستگاه، نهاد، اداره و مراکزی که در سال گذشته و ایام دهه کرامت همکاری بیشتری با دبیرخانه کانون های خدمت رضوی داشته اند تجلیل شد.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز