مرحله نخست طرح اصلاح نظام یارانه‌ای در قزوین با موفقیت اجرا شد

۱۴۰۱/۰۳/۲۳ - ۲۳:۲۸:۴۶
کد خبر: ۱۳۳۹۱۶۷
مرحله نخست طرح اصلاح نظام یارانه‌ای در قزوین با موفقیت اجرا شد
معاون اقتصادی استانداری قزوین گفت: با تلاش مدیران و همراهی خوب مردم، مرحله اول اجرای طرح اصلاح نظام یارانه‌ای در استان قزوین با موفقیت همراه شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ میثم پیله فروش در جلسه کارگروه مشترک تنظیم بازار و قرارگاه امنیت غذایی استان قزوین اظهار داشت: اجرای موفقیت آمیز این طرح در استان باعث شده تا بار مسئولیت هوشمندسازی نان در کشور به صورت پایلوت نیز به استان قزوین واگذار شود و امیدواریم این طرح هم به خوبی اجرایی شود.

وی افزود: در مسیر تأمین موادغذایی مردم در استان برخی از گروه‌ها و افراد به دنبال اقدمات تخریبی بودند که خوشبختانه این فعالیتها از سوی دستگاه های انتظامی و امنیتی خنثی شد که جای تقدیر دارد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قزوین با اشاره به وضعیت نانوایی های استان قزوین و نحوه توزیع آرد و پخت نان گفت: در مواردی که امکان جابجایی سهمیه آرد نانوایی‌ها پس از تخلف وجود نداشته باشد به دستور دادستان برای آن نانوایی، سرپرست موقت انتخاب می شود و بدین ترتیب برای اولین بار از اختیار قانونی دادستان برای مدیریت نانوایی ها استفاده خواهد شد. 

پیله فروش یادآورشد: با طراحی وزارت کشور به عنوان متولی هوشمند سازی مدیریت نان، بازرسی های ملی به صورت نرم افزاری صورت خواهد گرفت و این نرم افزار قابلیت دسترسی همه مردم را دارد و با اسکن بارکد نانوایی می‌توان گزارش تخلف را به صورت روزانه و آنلاین ارسال و وضعیت را پیگیری کرد.

وی خاطر نشان کرد: تا پایان امسال نرخ مالیات بر ارزش افزوده برای واردات گندم، دانه‌های روغنی، برنج، انواع روغن خام، حبوبات شامل نخود، عدس، لوبیا، ماش، قند، شکر، گوشت قرمز، چای، همچنین نرخ مالیات بر ارزش افزوده قند و شکر تولید داخل معادل یک درصد تعیین شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قزوین تصریح کرد: هرگونه توزیع جوجه یک روزه با نظر دامپزشکی باید انجام شود و در این راستا قیمت گذاری مرغ به گونه‌ای برنامه ریزی شده که هم تولیدکنندگان ضرر نکنند و هم قیمت تمام شده از قیمت اعلام شده به مردم تفاوت نکند.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز