نفرات برتر مسابقات شطرنج در محمدیه مشخص شدند

۱۴۰۱/۰۳/۲۷ - ۲۳:۴۲:۵۲
کد خبر: ۱۳۴۰۴۳۴
نفرات برتر مسابقات شطرنج در محمدیه مشخص شدند
سومین دوره مسابقات شطرنج آزاد و سریع منطقه ای در شهر محمدیه با انتخاب نفرات برتر به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی برنا از قزوین؛ مراسم اختتامیه سومین دوره مسابفات شطرنج سریع و آزاد منطقه ای عصر جمعه در شهر محمدیه برگزار شد.

این مراسم با حضور مصطفی غفوری فرماندار شهرستان البرز، مجید احمدپور رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان البرز، فلاح امینی بخشدار، رئیس شورای اسلامی شهر محمدیه و مسئول ورزش و جوانان این شهر در کتابخانه یادگارامام محمدیه برگزار شد.

image_2022_6_17-23_27_4_449_BOa

مجید احمد پور رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان البرز در این مراسم اظهارداشت: در این رقابتها شطرنج بازانی از استان های قزوین، تهران، البرز، سمنان، زنجان، آذربایجان شرقی و گیلان در کتابخانه یادگار امام خمینی(ره) شهر محمدیه با هم رقابت کردند و نفرات برتر مشخص شدند.

وی افزود: این مسابقات با استقبال خوب مردم  و علاقمندان به شطرنج مواجه شد و توانستیم پس از دو سال شاهد حضور ورزشکاران این رشته به صورت حضوری باشیم و امیدواریم با روشن شدن موتور ورزش استان بتوانیم رقابتهای سایر رشته ها را نیز در این شهر برگزار کنیم.

داریوش کاکاوند رئیس هیئت شطرنج شهرستان البرز نیز گفت: در این مسابقات ۱۰۹ ورزشکار از هفت استان کشور به صورت منطقه ای در یک روز با هم رقابت کردند و نفرات برتر این دوره از مسابقات مشخص شدند.

image_2022_6_17-23_26_50_412_3c3

 در این رقابتها رضا مهدوی از استان قزوین مقام اول را کسب کرد، امیرمحمد آزادی از استان البرز به مقام دوم رسید و پدرام دلیری از قزوین هم در جایگاه سوم ایستاد

همچنین رادین یارگار از قزوین، محمد رضا عابری و بهروز باقری بترتیب چهارم تا ششم شدند.

image_2022_6_17-23_26_24_490_Gjk

به منتخبان این مسابقات جوایزی اهدا شد.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز