آماده واگذاری اماکن ورزشی روستاهای محروم به دهیاری ها هستیم

۱۴۰۱/۰۳/۲۸ - ۱۳:۱۹:۲۴
کد خبر: ۱۳۴۰۶۵۸
آماده واگذاری اماکن ورزشی روستاهای محروم به دهیاری ها هستیم
مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین گفت: در واگذاری اماکن ورزشی در روستاها و مناطق محروم بدنبال سود و درآمد نیستیم و آماده ایم مدیریت این اماکن را به دهیاران واگذار کنیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی برنا از قزوین؛ در جلسه ای با حضور عباس علایی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین و دهیار، رئیس و اعضای شورای روستای آراسنج بویین زهرا مشکلات ورزش این منطقه مورد برررسی قرار گرفت.

در این نشست عباس علایی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان استان ضمن تشکر از همکاری اعضای شورای آراسنج اظهارداشت: پیگیری مطالبات ورزشی از سوی شورا برای ما ارزشمند است که به سلامت ساکنان روستا اهمیت داده می شود و ما نیز در اداره ورزش برای تامین نیازها در حد توان اقدام می کنیم.

وی بیان کرد: بدون تردید توسعه فعالیتهای ورزشی در روستاها می تواند به کاهش آسیب های اجتماعی و افزایش نشاط در روستا کمک کرده و از مهاجرت نیز کم کند.

علایی مقدم یادآورشد: سیاست اداره کل ورزش و جوانان استان ارایه خدمات ورزشی رایگان و ارزان قیمت در روستا ها و مناطق کم برخوردار است و در این راستا تمامی اماکن ورزشی در این مناطق علیرغم تاکید قانون مبنی بر واگذاری به بخش خصوصی، با کسب مجوزهای لازم بدون نگاه درآمدزایی به صورت واگذاری مدیریت یا با کمترین نرخ به دهیاریها سپرده شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین یادآورشد: با این رویکرد توانسته ایم به توسعه ورزش در روستاها کمک کنیم و این روند تداوم خواهد داشت.

ثثثث

مدیرکل ورزش وجوانان استان افزود: برای توسعه ورزش همگانی آمادگی داریم افراد ساکن روستا که شرایط لازم را داشته باشند شناسایی کرده و زمینه شرکت آنها در کلاسهای مربیگری در ورزش همگانی را بصورت رایگان مهیا کنیم.

علایی مقدم همجنین با تامین یک تخته تشک تاتامی رزمی و دیوارکوب ایمنی سالن ورزشی آراسنج موافقت کرد.

دراین جلسه افشار عضو شورای شهر آراسنج با ارایه گزارشی از فعالیت های انجام شده در حمایت از ورزش اظهارداشت: اعضای شورا در راستای کمک به توسعه ورزش همکاری لازم را انجام می دهند و برای تداوم این کار انگیزه لازم را دارند.

بهروز زمانی دیگر عضو شورا و مسئول ورزش آراسنج نیز گزارشی از وضعیت فعالیتهای ورزشی و نحوه اداره تنها سالن ورزشی این روستا ارائه کرد و گفت: از مدیرکل ورزش استان درخواست می کنیم با تامین فضایی برای راه اندازی رشته های انفرادی از جمله کشتی، ورزش های رزمی اقدام لازم را انجام دهند. 

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز