استاندار قزوین از نمایشگاه توانمندی شرکت های فنآور و دانش بنیان بازدید کرد

۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۲۳:۱۰:۲۰
کد خبر: ۱۳۴۲۱۷۸
استاندار قزوین از نمایشگاه توانمندی شرکت های فنآور و دانش بنیان بازدید کرد
استاندار قزوین با حضور در پارک علم و فنآوری قزوین از محصولات فنآورانه و غرفه های تولیدات شرکت های دانش بنیان بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی برنا از قزوین؛ محمد مهدی اعلایی استاندار قزوین عصر سه شنبه به همراه معاونان اقتصادی، عمرانی، سیاسی امنیتی و مدیرکل حوزه استاندار توسعه منابع انسانی با حضور در پارک علم و فنآوری ضمن بازدید از دستاوردها و محصولات شرکت های دانش بنیان بیش از 5 ساعت را با روسای دانشگاهها و شرکت های دانش بنیان سپری کرد تا نشان دهد به این واحدها اهمیت می دهد و در توسعه استان مصمم است از ایده ها و خلاقیت های نخبگان دانشگاهی بیشتر استفاده کند.

image_2022_6_22-0_8_28_739_Z6Z

استاندار قزوین که با هدف آشنایی با توانمندی‌های شرکت‌های دانش بنیان استان درپارک علم و فنآوری حضور یافت با حوصله و صبوری از غرفه های شرکت های دانش بنیان و محصولات فنآورانه بازدید کرد و ضمن گفتگوی صمیمانه با مسئولان و اعضای شرکت های دانش بنیان با مطالبات و خواسته های آنها و نیز چالش ها و مشکلاتشان آشنا شد.

ثثثثث

دراین بازدید مسئولان شرکت های دانش بنیان برخی مطالبات خود را در خصوص تامین خدمات، کمک به بازاریابی و فروش محصول، استقرار درمنطقه ویژه، تسهیل در عقد قرارداد به بخش های دولتی، جدی گرفتن نخبگان و ایده های خلاقانه، استفاده از نخبگان در اتاق های فکر و مشارکت در تصمیم گیری های اقتصادی، مطرح کردند.

image_2022_6_22-0_8_55_638_DpJ

استاندار قزوین هم با اعلام حمایت جدی از شرکت های دانش بنیان ابراز امیدواری کرد از شرکت های دانش بنیانی که محصولات خود را به مرحله تجاری سازی رسانده اند پشتیبانی خواهد شد.

شرکت های کسبوم، گروه هنری نوید، بهبود گستران آراشیمی، تکتا صنعت البرز، یاس پردیس دارو، آشکار پرتو آریا، عمید پویا پرداز، صنایع روشنایی رساشید پایا، الماس فن آوران گیتی، پویاگران مینودری از جمله غرفه هایی بود که استاندار قزوین از آنها بازدید کرد.

image_2022_6_22-0_8_12_75_oJo

در این بازدید میثم پیله فروش معاون اقتصادی، مهدی رجحانی معاون عمرانی، کبیری معاون سیاسی امنیتی و آقاسیدی مدیرکل حوزه استاندار، احمدی رئیس پارک علم و فنآوری نیز حضور داشتند.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز