قزوین در تولید ماهیان زینتی رتبه سوم کشور را دارد

۱۴۰۱/۰۴/۰۱ - ۱۱:۱۱:۵۰
کد خبر: ۱۳۴۲۳۳۹
قزوین در تولید ماهیان زینتی رتبه سوم کشور را دارد
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: قزوین در تولید ماهیان زینتی رتبه سوم کشوری را دارد و با بهره گیری همه ظرفیت ها می تواند به جایگاه نخست برسد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی برنا از قزوین؛ رضا افلاطونی در نشست با مدیریت شیلات و آبزیان این سازمان اظهارداشت: سال گذشته ۱۴۰ تن ماهی خاویاری در مزارع پرورش ماهی استان تولید شد.

وی با اشاره به طرح های سازمان جهاد کشاورزی در توسعه آبزی پروری گفت: با راه‌اندازی و فعال سازی سایت های ۹ گانه در شاهرود و خوزنان برای استان ۲۴ میلیون یورو ظرفیت صادراتی ایجاد شود. 

جهاد 1

افلاطونی تصریح کرد: هم اکنون تنها مرکز تولید زالوی طبی به شکل استاندارد در کشور متعلق به استان قزوین است که این ظرفیت می‌تواند به عنوان یک نقطه قوت در کشور در زمینه شیلات و خدمات پزشکی مورد توجه بیشتر قرار گیرد.

در این نشست که مدیر شیلات و امور آبزیان سازمان و کارشناسان حوزه شیلات حضور داشتند وضعیت توانمندی‌ها، ظرفیت‌ها و اهداف توسعه شیلات و آبزی پروری استان قزوین مورد بررسی قرار گرفت. 

image_2022_6_22-12_3_58_901_SIt

سید حسین حسینی معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان شیلات کشور امروز به قزوین سفر کرده و قرار است از چند طرح تولیدی شیلات بازدید کند.

انتهای پیام

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز