دادستان قزوین دستور تخلیه برج خلیج فارس را صادر کرد

۱۴۰۱/۰۴/۰۲ - ۲۱:۳۵:۰۹
کد خبر: ۱۳۴۲۹۳۲
دادستان قزوین دستور تخلیه برج خلیج فارس را صادر کرد
دادستان عمومی و انقلاب قزوین دستور تخلیه برج تجاری خلیج فارس قزوین به دلیل رعایت نشدن نکات ایمنی در ساخت و ساز را صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛  به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان قزوین، محمد قاسمی در تشریح این خبر گفت: در راستای شناسایی ساختمان های نا ایمن و بر اساس بررسی های کارشناسی و تخصصی و با ورود دادستانی قزوین، دستور تخلیه برج تجاری خلیج فارس قزوین در جهت پیشگیری از وقوع جرم و احیاء حقوق عامه صادر و به شهرداری قزوین ابلاغ شد.

وی افزود: این برج در بخش های مختلف دچار ایرادات جدی است و رعایت نکات ایمنی در ساخت و ساز به درستی صورت نگرفته به همین خاطر طی مکاتبات صورت گرفته می بایست این برج در اسرع وقت تخلیه شود.

این مقام قضایی بیان کرد: اخطارهای لازم به مالک و سازنده برج به منظور رفع نواقص و اصلاح موارد ایمنی داده شده و بدون شک پس از تخلیه و تا رفع کامل این ایرادات از فعالیت این برج ممانعت خواهد شد.

قاسمی هشدار داد: ساکنین، مالکین و مستاجرین واحدهای این برج تجاری باید سریعاً به منظور رفع نواقص و ایرادهای ایمنی نسبت به تخلیه برج اقدام کنند. 

دادستان عمومی و انقلاب قزوین خاطرنشان کرد:  نبود نظارت های دقیق در ساخت و سازها می تواند خطر جدی برای شهروندان در پی داشته باشد و نباید قبل از دریافت پایان کار نسبت به بهره برداری ساختمان ها اقدام شود به همین خاطر شناسایی ساختمان های ناایمن در قزوین آغاز شده و قطعاً باید نسبت رفع نواقص ایمنی اقدام شود و در صورت بروز حادثه مجریان، ناظران و دستگاه های متولی باید پاسخگو باشند.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز