روند تکمیل طرح آبرسانی از سد طالقان به آبیک رضایت بخش است

۱۴۰۱/۰۴/۰۷ - ۲۲:۱۱:۴۹
کد خبر: ۱۳۴۴۸۳۷
روند تکمیل طرح آبرسانی از سد طالقان به آبیک رضایت بخش است
بازرس کل استان قزوین گفت: روند اجرای طرح آبرسانی از سد طالقان به آبیک رضایت بخش است و بزودی با افتتاح آن یکی از آرزوهای دیرین مردم این شهر برآورده می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه ای قزوین، عبدالله آقا علیخانی بازرس کل استان قزوین به همراه یدالله ملکی مدیرعامل شرکت آب منطقه ای قزوین از عملیات پایانی اجرای طرح آبرسانی از سد طالقان به شهرستان آبیک بادید کرد و در جریان نحوه اجرای در روزهای پایانی آن قرار گرفت.

آقا علیخانی در حاشیه این بازدید ضمن ابراز رضایت از سرعت کار گفت: این پروژه یکی از مهمترین پروژه های عمرانی استان محسوب می شود و اجرای آن از  اهمیت بالایی برخوردار است.

وی افزود: با اجرای این پروژه بزودی آب سالم و گوارای سد طالقان به شهر آبیک خواهد رسید و یکی از آرزوهای دیرین مردم شریف و متدین این شهر برآورده خواهد شد.

بازرس کل استان قزوین در خصوص وضعیت اعتبارات این پروژه نیز اظهار داشت: یکی از مشکلات طرح های عمرانی تخصیص بموقع اعتبارات مورد نیاز است که این موضوع از مهمترین دلایل تاخیر در اتمام پروژه هاست. 

این مسئول یادآورشد: هرچند تامین اعتبار طرح آبرسانی از سد طالقان به آبیک در شرایط فعلی کشور بسیار سخت بود ولی خوشبختانه با همت و همراهی مسئولین استان و نمایندگان مردم شریف استان در مجلس شورای اسلامی و نیز پیگیری مدیران شرکت آب منطقه ای استان این اعتبارات به پروژه تخصیص پیدا کرد و در حال حاضر نیز شاهد مراحل پایانی اجرای این طرح هستیم.

۴۴رذ

وی گفت: بر اساس تعهد مدیران شرکت آب منطقه ای بزودی این پروژه به بهره برداری خواهد رسید و در ادامه نیز عملیات اجرایی آبرسانی به سایر شهر و روستاهای استان پس از انتخاب سرمایه گذار آغاز می شود.

یداله ملکی مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان قزوین نیز در این بازدید با اشاره به روند اجرایی و شرایط سخت و طاقت فرسای این طرح مهم گفت: با توجه به اعتبارات مناسبی که در پایان سال گذشته با پیگیری های صورت گرفته به این طرح اختصاص یافت شاهد تسریع در روند اجرایی هستیم. 

وی بیان کرد: تمامی لوله های مورد نیاز طرح خریداری و به کارگاه منتقل شده و لوله گذاری شبکه نیز به پایان رسیده و تمامی شیرآلات نیز ساخته شده و در حال انتقال به محل اجرای طرح است.

۳۳۲۲۲۲

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان قزوین یادآورشد: تاکنون حدود 400 میلیارد تومان برای این طرح هزینه شده و عمده کارهای اجرایی آن از جمله لوله گذاری، ساخت و نصب دو دهنه پل برای عبور لوله از رودخانه و اجرای انشعاب از مقسم آب تهران به اتمام رسیده و کارهای اجرایی تصفیه خانه موقت نیز توسط همکاران شرکت آب و فاضلاب استان در حال اجراست که با این روند امیدواریم تا پایان تیرماه اجرای این پروژه مهم و حیاتی استان تکمیل شود.  

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز