اجرای طرح های آبرسانی در استان قزوین مسیر توسعه را شتاب می بخشد

۱۴۰۱/۰۴/۰۷ - ۲۲:۳۹:۳۳
کد خبر: ۱۳۴۴۸۴۳
اجرای طرح های آبرسانی در استان قزوین مسیر توسعه را شتاب می بخشد
مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: با برنامه ریزی و تلاش در تکمیل طرح های مهم آبرسانی توسعه و پیشرفت استان قزوین شتاب می گیرد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی برنا از قزوین؛ اتابک جعفری مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشورروز سه شنبه در سفر یک روزه به استان قزوین به همراه داراب بیرنوندی مدیرعامل ابفای استان و حامد فتوحی فرماندار آبیک از طرح های آبرسانی در دست اجرا در این استان بازدید کرد و در جریان روند پیشرفت کارها قرار گرفت.

جعفری سپس در جمع معاونان و مدیران شرکت آب و فاضلاب استان قزوین اظهارداشت: خوشبختانه برنامه ریزی های صورت گرفته برای انتقال آب از سدهای طالقان و بالاخانلو در استان قزوین به خوبی پیش رفته و با بهره برداری از آنها بسیاری از نیازهای استان پاسخ داده می شود.

وی افزود: همکاری و تعامل ایجاد شده میان شرکت آبفای استان و نهاد بسیج برای اجرای طرح های آبرسانی و تامین آب آشامیدنی روستاها نقطه عطفی در ارائه خدمات دولت به مردم است.

جعفری بیان کرد: در بازدید از طرح های آبرسانی استان روند اجرا را مطلوب دیدیم و بزودی مردم شهرها و روستاهای استان طعم آب گوارا و سالم را با تکمیل طرح ها خواهند چشید و این کار موجب رضایت مردم از خدمات دولت می شود. 

وی ضمن قدردانی از فعالیت های صورت گرفته در استان قزوین، از مهار خشکسالی بویژه در دو سال اخیر ابراز رضایت کرد و آن را ناشی از توانمندی و تلاش مدیران صنعت آب استان دانست.

image_2022_6_28-23_16_47_652_QyY

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در ادامه به روند افزایش دما و کاهش محسوس بارندگی ها اشاره کرد و گفت: این وضعیت موجب شده میزان برداشت از منابع آبی استان بیش از ظرفیت باشد که در این شرایط ضرورت مدیریت مصرف و نیز صرفه جویی از سوی مردم دوچندان است.

جعفری اظهار داشت: در شرکت های آب و فاضلاب در خصوص نیروی انسانی مشکلاتی داریم که با شنیدن نقطه نظرات مدیران شرکت بویژه آبداران و نیروهای خدماتی و شرکتی برای حل آنها تدبیر می کنیم.

وی بیان کرد: موضوع دیگر اقتصاد آب و تعرفه های آب بهاست و در این زمینه نیز از ایده های نو و انتقال تجربه های موفق در سطح کشور استقبال می کنیم.

در این جلسه داراب بیرنوندی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین نیز گزارشی از سیمای آب استان و طرح های آبرسانی در شهرها و روستاها و نیز طرح های جهاد آبرسانی ارائه داد.

بیرنوندی از رویکرد شرکت آبفای استان در استفاده از ظرفیت شرکت های دانش بنیان و سامانه crm و خدمات غیرحضوری در شرکت نیز گزارش کوتاهی ارائه کرد.

در ادامه این نشست، معاونان و مدیران آبفای استان نقطه نظر و پیشنهادات خود را برای دست یابی به اهداف دولت مردمی و خدمات مطلوب تر به مردم ارائه کردند.

اتابک جعفری مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در سفر یک روزه به استان قزوین از طرح های در حال اجرای انتقال آب از سد طالقان به آبیک و استان قزوین برای تامین آب آشامیدنی شهرهای استان بازدید کرد و در نشست با استاندار قزوین نیز گزارشی از وضعیت طرح ها ارائه داد.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز