اعلایی: دستگاه قضا و دولت در استان قزوین تعامل خوبی دارند

۱۴۰۱/۰۴/۰۸ - ۲۱:۴۰:۵۹
کد خبر: ۱۳۴۵۲۴۹
اعلایی: دستگاه قضا و دولت در استان قزوین تعامل خوبی دارند
استاندار قزوین گفت: تعامل و همگرایی بسیار خوب دولت و دستگاه قضا توأم با همفکری موجب پیشبرد امور و تسریع در حل مشکلات مردم استان شده است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی برنا از قزوین؛ محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین روز چهارشنبه در دیدار با رئیس کل دادگستری و برخی از مسئولان قضایی استان اظهار داشت: رضایتمندی مردم و شاخص های مطلوب کشوری بیانگر خدمات خوب دستگاه قضا در استان است که این روند جای تشکر دارد.

وی افزود: تعامل و همگرایی بسیار خوبی توأم با همفکری، هم رأیی و هم نظری در مسائل استان بین دستگاه قضا و دولت وجود دارد و هم‌افزایی موجود در فضاهای پیشرو و در آینده زمینه خدمات رسانی بهتری را فراهم خواهد کرد. 

اعلایی گفت: در فضای جدید مدیریتی و نحوه جدید خدمت رسانی، بسترهای تعالی، پیشرفت و پیشبرد بهتر امورایجاد شده و با تعامل و همکاری، کمیّت و کیفیت خدمت گذاری بیشتر خواهد شد.

استاندار قزوین یادآورشد: در این مسیر با تمام توان آماده کمک به دستگاه قضا هستیم و از طرفی انتطار داریم دستگاه قضا نیز به ما کمک کند تا مشکلات استان با سرعت بیشتری برطرف شود.

نماینده عالی دولت در استان اظهارداشت: برخی از حوزه های توسعه ای استان به حضور، همراهی و تغییر نگرش مسئولان استان نیاز دارد و باید در مسیر هموارتری قرار گیریم.

وی تصریح کرد: استانداری با تمام توان آماده تعامل و همکاری با دستگاه قضاست و تلاش می کنیم با همراهی یکدیگر بتوانیم همه ظرفیت های استان را شکوفا کنیم.

انتهای پیام

 

نظر شما