سپاه می تواند در اجرای برنامه های عدالت محور دستگاه قضا نقش محوری ایفا کند

۱۴۰۱/۰۴/۰۹ - ۱۰:۴۷:۳۸
کد خبر: ۱۳۴۵۳۵۸
سپاه می تواند در اجرای برنامه های عدالت محور دستگاه قضا نقش محوری ایفا کند
رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: سپاه به عنوان یک ظرفیت ارزشمند می تواند در اجرای برنامه های عدالت محور به دستگاه قضا کمک کرده و نقش آفرین باشد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی برنا از قزوین؛  به مناسبت هفته گرامیداشت قوه قضاییه، سردار رستمعلی رفیعی آتانی، فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین به همراه معاونین و فرماندهان پایگاه های بسیج نواحی مختلف استان با علی شعبانی، رئیس کل دادگستری استان و حسین رجبی، دادستان عمومی و انقلاب قزوین دیدار و گفتگو کردند.

علی شعبانی در این دیدار با گرامیداشت یاد شهید بهشتی اظهارداشت: منافقین با ترور شخصیت های تاثیرگذار نظام تلاش کردند مانع تداوم انقلاب اسلامی شوند اما با حرکات تروریستی در تاریخ رسوا شدند و ذلت را برای خود خریدند.

وی بیان کرد: شهادت لازمه بقاء جامعه اسلامی است و ایران اسلامی نیز با تقدیم شهدای والامقام خود را بیمه کرده است.

رئیس کل دادگستری استان قزوین یادآورشد: در اجرای عدالت سپاه میتواند نقش محوری ایفا کند و امیدواریم با تقویت تعامل و هم افزایی ها بتوانیم خدمات بهتری به مردم ارائه کنیم.

وی اضافه کرد: گشت های رضویون از جمله ظرفیت های ارزشمند سپاه است که با استفاده از آن می توانیم تاثیرگذاری فعالیتهای خود را بیشتر کنیم.

65454

شعبانی اظهارداشت: تقدیم 3 هزار  شهید در استان وظیفه ما را سنگین تر می کند و بایستی در رسیدگی به امور مردم کار جهادی کنیم.

سردار آتانی فرمانده سپاه استان قزوین نیز اظهارداشت: در یک سال گذشته همکاری و تعامل بسیار خوبی بین دستگاه قضا و سپاه وجود داشته و این روند بهتر نیز خواهد شد.

وی بیان کرد: شهدای والامقامی چون شهید بهشتی امروز هم الگوی عملی برای مدیران دستگاه قضایی و سپاه است و می توانیم شهید بهشتی را از منظر دیگری نیز معرفی کنیم تا شخصیت های تاثیرگذار راهشان تداوم یابد.

سردار آتانی بیان کرد: در دهه ۶۰  امام می بایست ایده های خود را عملی می‌کرد و ارکان نظام را شکل می دادو  مخزن الاسراری به نام قانون اساسی لازم داشتیم و شهید بهشتی در این عرصه نقش اول را ایفا کرد و به دلیل تاثیرگذاری بالا دشمنان را ناراحت کرد و منافقین وی  را شهید کردند.

وی گفت: اگر امروز هم مسیر شهید بهشتی را تبیین نکنیم ممکن است این مظلومیت بار دیگر رخ دهد.

سردار آتانی گفت: در سپاه رسالت خود می دانیم از دستگاه قضا حمایت کنیم و درجریان مبارزه با فساد و شعارهای بر زمین مانده انقلاب در کنار دستگاه قضا هستیم تا کارها شتاب گرفته و رضایت مردم جلب شود.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز