تخفیف ۳۰ درصدی استفاده از سالن های ورزشی برای دانش آموزان قزوین

۱۴۰۱/۰۴/۱۰ - ۰۸:۵۰:۰۹
کد خبر: ۱۳۴۵۵۶۱
تخفیف ۳۰ درصدی استفاده از سالن های ورزشی برای دانش آموزان قزوین
مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان قزوین گفت: دانش آموزان در فصل تابستان در صورت استفاده از سالن های ورزشی می توانند از تخفیف 30 درصدی برخوردار شوند.

به گزارش خبرنگار ورزشی برنا از قزوین؛ سرهنگ ابراهیم رسولی‌فر در این باره اظهارداشت: فصل تابستان بهترین فرصت برای مهارت آموزی دانش آموزان در موضوعات و عرصه های مختلف است.

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان قزوین بیان کرد: برنامه ها، کارگاه ها و کلاسهای مناسبی با استفاده از نظر کارشناسان و صاحب ‌نظران برای تکمیل و غنی کردن اوقات فراغت دانش‌آموزان به همت سازمان بسیج دانش‌آموزی استان در نظر گرفته شده است.

وی افزود: بازدید علمی از مراکز پژوهشی، علمی، تحقیقاتی، شرکت‌ها و واحدهای تولیدی، برگزاری کلاس‌های تقویتی دروس مختلف و همایش‌های علمی از جمله برنامه های اوقات فراغت دانش آموزان در بخش مدیریت علمی است.

این مسئول یادآورشد: هماهنگی خوبی با کانون‌های فرهنگی و تربیتی آموزش و پرورش صورت گرفته تا دانش آموزان از برنامه ها و کلاسها و دوره های مهارت آموزی این کانون ها استفاده کنند.

images

رسولی‌فر بیان کرد: فصل تابستان فرصت خوبی برای انجام فعالیتهای ورزشی و فراگیری مهارت در یکی از رشته های ورزشی است و دانش آموزان بسیجی می توانند در رشته های مختلف ورزشی از جمله آمادگی جسمانی، بدنسازی، ژیمناستیک و ورزشهای رزمی و باستانی، صاحب مهارت و توانمندی شوند.

وی تاکید کرد: دانش آموزان می توانند با مراجعه به دفاتر حوزه های بسیج دانش‌آموزی در ادارات آموزش و پرورش و با دریافت معرفی نامه از۳۰ درصد تخفیف در حوزه ورزش و استفاده از سالن های ورزشی مشخص، بهره مند شوند.

انتهای پیام

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز