دولت مردمی شرایط ازدواج آسان جوانان را مهیا کند

۱۴۰۱/۰۴/۱۰ - ۱۴:۲۳:۴۸
کد خبر: ۱۳۴۵۶۶۴
دولت مردمی شرایط ازدواج آسان جوانان را مهیا کند
امام جمعه موقت قزوین گفت: از دولت سیزدهم انتظار داریم با تامین مسکن و پرداخت تسهیلات مناسب زمینه اشتغال آسان جوانان را مهیا کند.

به گزارش خبرنگار فرهنگی برنا از قزوین؛ حجت‌الاسلام سید مهدی خضری در خطبه های نماز جمعه این هفته قزوین که در مسجدالنبی برگزار شد اظهارداشت: تقوا در نزد خداوند بالاترین جایگاه را دارد و انسانهای باتقوا ثروتمندترین افراد محسوب می شوند.

وی با تبریک سالروز ازدواج حضرت فاطمه زهرا(س) و امیرمومنان حضرت علی (ع) تصریح کرد: این ازدواج الگویی موفق و عملی برای جوانان ایرانی است تا به سادگی بتوانند به این امر خدواند جامه عمل بپوشانند و زندگی خوبی را آغاز کنند.

خضری بیان کرد: در شرایطی که دشمنان با تهاجم فرهنگی تلاش می کنند تا بنیان های خانواده را سست کرده و جوانان را به این امر بی انگیزه کنند دستگاههای فرهنگی و رسانه ها باید هوشیار باشند و با این تفکر غلط مقابله کنند.

امام جمعه موقت قزوین یادآورشد: یکی دیگر از دسیسه های دشمن تبلیغ و ترویج ازدواج سفید و ایجاد ترس و نگرانی برای تاخیر در ازدواج است که در این زمینه نیز باید هوشیار باشیم.

وی اظهارداشت: یکی از مشکلات امروز جوانان تامین مسکن است که امیدواریم دولت سیزدهم در این زمینه با اجرای طرح اقدام ملی مسکن این نیاز را تامین کند.

خطیب جمعه قزوین بیان کرد: در شرایطی که دولت با محدودیت های مالی روبروست از خیرین انتظار داریم در این عرصه نیز ورود کنند و با ساخت مسکن ارزان قیمت و مسکن استیجاری به نیاز جوانان پاسخ داده و ازدواج جوانان را تسهیل کنند.

حجت الاسلام خضری افزود: از خانواده ها نیز انتظار داریم در ازدواج فرزندان خود سخت گیری نکنند و ضمن افزایش مهارت آنها به تشکیل خانواده و ازدواج پایدار کمک کنند.

امام جمعه موقت قزوین با اشاره به اهمیت اجرای بیانیه گام دوم انقلاب اظهارداشت: باشناخت آسیب های گذشته باید از ظرفیت جوانان برای اجرای این بیانیه استفاده کنیم.

خضری تصریح کرد: توصیه های مقام رهبری به سران سه قوه بسیار رهگشاست و امیدواریم دولت در اجرای کار جهادی و مجلس در قانون گذاری تلاش کنند تا شاهد توسعه و پیشرفت کشور باشیم.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری در دیدار اخیرشان با رئیس قوه قضائیه نکته مهمی را در مورد نصرت الهی مطرح کردند که یکی از نقاط امیدبخش برای ملت ایران است و فرمودند به جوانان و کودکانی که دهه 60 را درک نکرده‌اند نکات مهم را انتقال دهید.

امام جمعه موقت قزوین بیان کرد: یکی از درس‌های دهه 60 و ایامی که شهید بهشتی به شهادت رسید این بود که نصرت الهی شامل حال این ملت شد و امروز باید متوجه شویم چه شد که در طول این چهل سال اگر زمین خوردیم دوباره بلند شدیم و سینه سپر کردیم زیرا دشمن این مسائل نمی‌تواند محاسبه کند چون از محاسبات مادی آن‌ها خارج است.

وی بیان کرد: ما بارها با مشکلات، فضای غم انگیز، فضای ناامیدکننده مواجه بودیم، بچه‌های دهه هشتادی و دهه هفتادی که آن فضا را ندیده‌اند، شاید امروز با حملات دشمن، با جنگ اقتصادی دچار ناامیدی شوند که مقام معظم رهبری گوشزد می‌کنند که ما نصرت خدا را فراموش نکنیم.

خضری گفت: امروز نقشه زندگی ما دست دیده‌بان انقلاب اسلامی است، حرکت‌و اولویت‌ها و سنگرهای ما را ایشان مشخص می‌کنند و امیدواریم توفیق سربازی نائب امام زمان(عج) را داشته باشیم.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز